Kuiva kuin aavikko

miialotta

Puskani tarvitsisi kostuketta. Kuka antais?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuivuudenpoistaja

      Minkä ikäisestä, kuntoisesta ja miten laajasta aavikosta on kyse?

    • miialotta

      25v, vähän ajettu ja saharan kokoinen.

      • kuivuudenpoistaja

        oma arviosi sytyttääkö tämä aavikko kunnon kastelijaa?


      • miialotta
        kuivuudenpoistaja kirjoitti:

        oma arviosi sytyttääkö tämä aavikko kunnon kastelijaa?

        Riippuu ihan kastelijan letkusta miten tästä aavikosta vois tulla keidas.


      • kuivuudenpoistaja
        miialotta kirjoitti:

        Riippuu ihan kastelijan letkusta miten tästä aavikosta vois tulla keidas.

        Miten tosissasi olet? Voinko kirjoittaa privasti?


    • Mies999

      Moi..
      Ootko mistä päin..
      Miten suhun saa yhteyttä?

      • miialotta

        Joo soittele mun nro on 0700-65.... No enkai mä nyt täällä yhteyksiäni anna. Nähtäis vaik. Suomessa asustelen.


      • Mies999

        Ok..taas näitä hörhöjä liikenteessä..viksuja vastauksia..kertoo jo jotain..!


      • hörhöjähörhönperään
        Mies999 kirjoitti:

        Ok..taas näitä hörhöjä liikenteessä..viksuja vastauksia..kertoo jo jotain..!

        No mitäpä muutakaan täältä luulet löytäväsi??


      • Mirs999

        Taas yksi viisas tietäjä..voi voi


      • niinpäniinniin
        Mirs999 kirjoitti:

        Taas yksi viisas tietäjä..voi voi

        ja taas yksi hörhö viisaasti kirjoitti..voi voi


      • miialotta kirjoitti:

        Joo soittele mun nro on 0700-65.... No enkai mä nyt täällä yhteyksiäni anna. Nähtäis vaik. Suomessa asustelen.

        Klikkaa nikkii


      • miialotta kirjoitti:

        Joo soittele mun nro on 0700-65.... No enkai mä nyt täällä yhteyksiäni anna. Nähtäis vaik. Suomessa asustelen.

        Klikkaa nikkii


      • klikkaanikkii
        reppumies1970 kirjoitti:

        Klikkaa nikkii

        Tyhmääkin tyhmempi on taasen tämä.


      • klikkaanikkii kirjoitti:

        Tyhmääkin tyhmempi on taasen tämä.

        hyvä kun olet itse terävä.;)


      • klikkaanikkii
        reppumies1970 kirjoitti:

        hyvä kun olet itse terävä.;)

        Eikö vain.. :D


    • Rasuaprässi

      Kerro edes missä päin armasta Suomemmemaata maata tömistät.

    • ongelmaratkaistu

      Vesiletku antaa.

    • miialotta

      Pohjanmaan hiekkasärkillähän minä, aurinko paistaa.

      • Mirs999

        Hyvät jatkot..oot etäällä..niin paistaa Keski-Suomessakin..


    • no et nyt vallattoman kaukana ois ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe