Puskani tarvitsisi kostuketta. Kuka antais?
Kuiva kuin aavikko
21
<50
Vastaukset
- kuivuudenpoistaja
Minkä ikäisestä, kuntoisesta ja miten laajasta aavikosta on kyse?
- miialotta
25v, vähän ajettu ja saharan kokoinen.
- kuivuudenpoistaja
oma arviosi sytyttääkö tämä aavikko kunnon kastelijaa?
- miialotta
kuivuudenpoistaja kirjoitti:
oma arviosi sytyttääkö tämä aavikko kunnon kastelijaa?
Riippuu ihan kastelijan letkusta miten tästä aavikosta vois tulla keidas.
- kuivuudenpoistaja
miialotta kirjoitti:
Riippuu ihan kastelijan letkusta miten tästä aavikosta vois tulla keidas.
Miten tosissasi olet? Voinko kirjoittaa privasti?
- Mies999
Moi..
Ootko mistä päin..
Miten suhun saa yhteyttä?- miialotta
Joo soittele mun nro on 0700-65.... No enkai mä nyt täällä yhteyksiäni anna. Nähtäis vaik. Suomessa asustelen.
- Mies999
Ok..taas näitä hörhöjä liikenteessä..viksuja vastauksia..kertoo jo jotain..!
- hörhöjähörhönperään
Mies999 kirjoitti:
Ok..taas näitä hörhöjä liikenteessä..viksuja vastauksia..kertoo jo jotain..!
No mitäpä muutakaan täältä luulet löytäväsi??
- Mirs999
Taas yksi viisas tietäjä..voi voi
- niinpäniinniin
Mirs999 kirjoitti:
Taas yksi viisas tietäjä..voi voi
ja taas yksi hörhö viisaasti kirjoitti..voi voi
miialotta kirjoitti:
Joo soittele mun nro on 0700-65.... No enkai mä nyt täällä yhteyksiäni anna. Nähtäis vaik. Suomessa asustelen.
Klikkaa nikkii
miialotta kirjoitti:
Joo soittele mun nro on 0700-65.... No enkai mä nyt täällä yhteyksiäni anna. Nähtäis vaik. Suomessa asustelen.
Klikkaa nikkii
- klikkaanikkii
reppumies1970 kirjoitti:
Klikkaa nikkii
Tyhmääkin tyhmempi on taasen tämä.
- klikkaanikkii
reppumies1970 kirjoitti:
hyvä kun olet itse terävä.;)
Eikö vain.. :D
- Rasuaprässi
Kerro edes missä päin armasta Suomemmemaata maata tömistät.
- ongelmaratkaistu
Vesiletku antaa.
- miialotta
Pohjanmaan hiekkasärkillähän minä, aurinko paistaa.
- Mirs999
Hyvät jatkot..oot etäällä..niin paistaa Keski-Suomessakin..
no et nyt vallattoman kaukana ois ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427