Mistä nyt kankaat? Kärkkäisen valikoimat suppeat :(
Löytö-Pala lopettaa!
16
485
Vastaukset
- nghbh
Onhan Asemakadullakin alan liike.
- puskaradion-tietoa
mamut perustaa sun verorahoilla jonku rättikaupan.
- vaatturi
Nivalassa on kangasliike ja monipuoliset valikoimat.
- Lankarullat
Oon käyny nivalan liikkeessä, en muista nyt liikkeen nimeä, mutta lähellä yläkoulua.
- nyplääjä
Nivalassa on perinteinen samassa liiketilassa kolmekymmentä vuotta toiminut alan liike.Olen löytänyt monenlaisia ihania verho-ja sisustuskankaita ja myös lasten vaatteita olen ommellut heidän kankaista.Käsityötarvikkeet sun muut löytyy myös.Alan harrastajalle voin kyllä suositella.
- nyplääjä
nyplääjä kirjoitti:
Nivalassa on perinteinen samassa liiketilassa kolmekymmentä vuotta toiminut alan liike.Olen löytänyt monenlaisia ihania verho-ja sisustuskankaita ja myös lasten vaatteita olen ommellut heidän kankaista.Käsityötarvikkeet sun muut löytyy myös.Alan harrastajalle voin kyllä suositella.
Niin ja liikkeen nimi on Pala-ja Lanka.Löytyy myös netistä googlella.
- Rättituusari
Minäkin olin aivan äimänä kun näin eilen lapun ikkunassa. Miksi ihmeessä lopettavat?? Hyvä valikoima ja mukavat myyjät. Sieltä olen aina löytänyt mitä olen lähtenyt hakemaan. Onhan tietysti Eijan Kangas ja Leikkuu, mutta luulisin että on kalliimpaa siellä?
- nghbh
Huomasin että Eijalla on syyskuun ajan 29% alennus varastossa olevista kankaista.
- eläkettä
jääkuulemma eläkkeelle
Onhan DUFVAN pariskunta jo eläkeiässä,joten annetan Jussille ja Anjalle rauhaisat eläkepäivät.
- 378tuunari
Älä sekaannu oikea KAUPUNGIN
asioihin ne ei kuulu LOISELÄJÄLLE 378tuunari kirjoitti:
Älä sekaannu oikea KAUPUNGIN
asioihin ne ei kuulu LOISELÄJÄLLEJa siinä toinen.Minun mielestä Ylivieska on joutavanpäiväinen mökkiperä.
- osasoottaa
Se kauppahan on ajat sitten parhaat päivänsä nähnyt, hintatasokaan ei ole sen kummoisempi ku muuallakaan.
- Suvi831
Ylivieskan Löytö-Pala lopetettiin, mutta Raahessa ja Oulussa on vielä myymälät.
- mikähänsiinäon
Miksei täällä menesty kangaskaupat? Partureita kyllä on joka kulmalla.
- kangaspakkas
hiuksetkasvaa joka päivä,kangasta tarvitaan silloin tällöin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472467
- 1761694
- 921588
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745