Kuolinpesän aseista muodostuu ongelmajätteen tapainen rasite, jollei niihin hae lupia tai saa myytyä.
Poliisiasemalla kävin kysymässä neuvoa kuolinpesän aseita koskien ja virkailija toisti vaan, että aseille pitää tehdä jotain 6kk sisällä.
Panoksista ei virkailija sanonut halaistua sanaakaan, mutta vai aseista eli vain aseet on vaarallisia ilman panoksiakin.
Panokset eivät siis ole vaarallisia, jollei ole asetta.
Näinkö asia on?
Vain aseet vaarallisia
VaarallinenMikä
1
60
Vastaukset
- ammuskelija
Panoksia ei voi laillisesti pitää hallussaan ilman asianmukaisia lupia, joten niiden kanssa on sama kuin aseidenkin.
Kuolinpesän aseet tai patruunat eivät ole mikään ongelma. Jos niitä ei itse luvita tai saa myytyä, niin ne voi aina luovuttaa poliisille. Asiassa ei ole mitään ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833