Naisen oikeudet ei traumaatikkoja kiinnosta?

abortiton-80

Miksei kiihkoilijat ole kiinnostuneet naisten oikeuksista, kun lapsi on kohdun ulkopuolella? Abortinsuosijat ei meuhkaa esim. feminatsismiin seonneiden tai lapsentappamista eliniäksi traumatisoituneiden puolesta. Abortinsuosijoina tiukimpina on juuri ne tahot joiden parissa esiintyy eniten naisten kaltoinkohtelua, mm. viekottelua, aivopesua, ym. väkivaltaa. Naisen oikeudet ja vertaistuen jakaminen ei ole puolustettava asia, vaan takana on muita asioita, kuten ne omat aborttitraumat ja kirveltävän syyllisyyden hoidatus tällä terapiatunkiolla, toistenkin aborttöörien mielenterveyden ja lapsiuhrien hengen kustannuksella. Kun eivät itse aikanaan älynneet tehdä viisaammin, joutuvat nyt kadehtimaan muiden onnellista lapsiperhe-elämää, putipuhtoisesta omastatunnosta puhumattakaan. Muidenkaan ei kuulu nauttia elämästä vapaana syyllisyydestä ja perheestä, koska sen pitäisi olla itsensä traumatisoineiden aborttöörien yksinoikeus, olenko oikeassa?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikko-esitys

Mikä sun sekavan kirjoituksen tarkoitus on? Abortissa naisen oikeus juuri toteutuu, mut ihan hyvä että vahvistat ja allekirjoitat kirjoituksen itsekin jota surkeasti koitit matkia. Ei pidä yrittää olla sarkastinen jos ei kerran osaa.

• "Miksei kiihkoilijat ole kiinnostuneet naisten oikeuksista"

Sitä minäkin ihmettelen. Ihmetellään yhdessä.

• turhakäännellämuualle

Sinähän sen parhaiten tiedät. Sulle ja sakilles kun tärkeintä on lasten tappaminen, sekä mahdollisimman monien siihen viekottelu (naisen vointihan ei missään vaiheessa sua kiinnosta) ja tietysti lapsia suojelevien halventaminen.

• Sitä olen monesti miettinyt, että mistä kiihkoilijat on oikein traumatisoituneet, että he ovat naisten oikeuksia alkaneet polkea.

• sitä-olen-miettinyt

"mistä kiihkoilijat on oikein traumatisoituneet,"

mistä tuo harhatoivees lapsia suojelevien traumoista oikein kumpuaa ja mikä saa kiihkofeminatsit polkemaan lasten oikeuksia noin vimmaisella raivolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4801
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      188
      3745
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      182
      3395
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      76
      3175
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2899
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1921
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      179
      1724
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1385
    Aihe