Siis oonko oikeesti ainoa, jonka mielestä Dhommi on yks oudoimmista ihmisistä tällä planeetalla? En millään pahalla tai todella pahalla tarkoita, mutta hänellä on aika oudot mielipiteet rock-klassikoista.
Olenko ainoa, jonka mielestä Dhommi on outo?
14
151
Vastaukset
- Beatlesinsuurifani
Et ole ainoa. Minäkin oon samaa mieltä sun kanssasi.
- suhteellisesti
Hei, se Dhommi-nikki tyyppi pyytelee anteeksi käytöstään yhdes ketjus täällä...en muista mikä ketju se on. Se tuli järkiinsä kai.
- Epäilen
Onks toi ihan totta?
- suhteellisesti
On joo..se on sit tietysti epävarmaa onko se oikeesti tää Dhommi, joka oli kyl aika sitkeesti vastaan Beatlesia ja muuta, mut jossain ketjussa se kertoo olleensa vääräs jne. ja sanoi ettei tule vastaileen enää enempiä tänne sivulle.
- Epäilen
suhteellisesti kirjoitti:
On joo..se on sit tietysti epävarmaa onko se oikeesti tää Dhommi, joka oli kyl aika sitkeesti vastaan Beatlesia ja muuta, mut jossain ketjussa se kertoo olleensa vääräs jne. ja sanoi ettei tule vastaileen enää enempiä tänne sivulle.
Okei...
- Herkulesh
Kyllä, olet todellakin se ainoa. Anteeksipyytelijä on feikki: miksi pitäisi pyydellä anteeksi sellaista, mikä on kaikin puolin täyttä totta?
Herätkää nyt B -väki viimein, sävelpalatsi tuhatvuotinen teitäkin kutsuu luokseen, sinne mittaamattoman sävelaarteiston loputtomaan loisteeseen!
Nyt uudenvuodenpäätöksellä kaikki mukaan!!! - xxxxxxxxxxxxxfaw
Dhönni on outo. Lähetää itseään koskevan provosoivan kyssärin ja vastailee itse
- Sivistäjä1
No, taidatpa todellakin olla.
Kuten huomaat, on keskustelu täällä aika tavalla jo hiipunut viime aikoina. Syykin on varsin ilmeinen: monet aiemmin ahtaassa popmuotissa tarponeista ovat viimein valaistuneet ja löytäneet suuntansa. Koskaan ei siis ole liian myöhäistä tarttua itseään niskasta ja suunnata kohti klassista - kyllä, juuri sitä säteilevää - palatsia, joka niin kirkkaana kaikkia kuulijoitaan kutsuu kohti kaikkivoipaa kultasuontaan!
Taannoinen evästävä sivistys REKE -kampanjoineen on selvästi ja kiistatta ollut varsin tuloksellinen ja vaikuttava. Nyt kaikki nekin mukaan, jotka vielä tarpovat taantumuksen suossa - aina voi korjata aiemmat virheensä!- fossiilinenmusiikki
Klassiset palatsit on enimmäkseen autioituneet viimeistään n. 150 vuotta sitten. Jotain aristokraattisia hiiriä pyörii vielä nurkissa etsimässä ruokaa?
- BeatleGirl
Sori, mut mä en oo klassisen musiikin ystävä ja en oo edes kiinnostunutkaan. Ja tää ei tarkota sitä, että klassinen musa olisi roskaa vaan oon enemmän semmoinen 60-90-luvun rockhenkinen tyyppi.
- sinnetännetonne
Soot outo sanon mää...klassineha on parasta mitä voi olla. Järjissä ollaan oltu iha aina ja yhäki ollaan. Mikset sää sitte oo?
- BeatleZeppelin
Mä siis pidän rockista ja klassinenkin on ihan jees, joten miks pitää haukkua Beatles-faneja? Eikö mielipiteet voisi säilyttää mielessä, eikä haukkua muita? Te jotkut klassisenmusan fanit ootte aikamoisia kukkahattutätejä, että hävettää.... -_-
- Kuusarifani
Musta tuntuu, että te klassista musaa rakastavat ootte semmoisia hihhuleita, joiden mielestä populaarimusiikki on syntiä. Itse en oo ateisti ja kuulun kirkkoon, mutta hävettää nää hihhulit, jotka pitää rockia tai heviä syntinä...
- AnnaGoWithHim
Et oo ainut. Dhommi on maailman tylsin tyyppi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308378Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4358224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1561091Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?58633En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36607Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579