Vanhemmat liian huolehtivaisia

Vk34

En jaksa enää mun vanhempia koska esim. laittaa tietokone ajan mulle vaikka oon jo 15v (-00) ja käyn koulua ihan ok (8:n keskiarvo). Ja se aika on 1,5 tuntia päivässä! onko muilla näin helve*in ärsyttäviä vanhempia?

8

131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jevfbfnldöfjdvdc

      On, suurin piirtein sama juttu

    • Niksuttaja_

      Onpas sulla kauhee elämä. Ihan sääliksi käy. Kandee muistaa, että aina voi olla huonomminkin ja sulla ei olis sitä tietokoneaikaa ollenkaan. Mut toisaalta nykyaikana toi tietokoneaika on vähän huono homma koska tietokonetta käytetään työelämässäki paljon niin jos et totu käyttään tietokoneita kunnolla ni siitä on vaan hallaa.

    • Onkonääin

      Jos niin lyhyt koneaika on vaikkapa siksi koska perheessä on vain yksi tietokone ja useita sen käyttäjiä, niin ymmärrettävää että on ne ajat että muillekin riittää tasavertaisesti aikaa koneella

    • Peliläppäri

      Heh heh mul ei oo mitää rajotteita. Kerran pelasinkin 5h putkee eikä kukaa valittanu.

    • sama juttu, paitsi 2h koneaika

    • chkjcf

      Mut onhan elämässä muutakin kun kone. Ite ainakin dataan liikaa.

    • Maikka10000

      Mikä äidinkielen/suomen numero Sinulla on? Viittaan yhdyssanavirheeseesi.

    • 15minuuttia

      Kannattaa miettiä myös sen hyviä puolia! Suosittelen, että olit aina esim. 15 min pätkissä vähän väliä, niin vanhempasi eivät ehkä huomaa, että oletkin vähän pidempään (yhteensä) koneella :) Mun vanhemmilla toimii hyvin tuo!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2108
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1647
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe