Tervehdys!
En ole mikään ns automies mutta jotain perusjuttuja kuitenkin tiedän.. Siksi kysyisinkin teiltä (ketkä tiedätte) että mikähän mahtaa olla vikana kun paikallaan ollessa painaa kaasua niin nestettä "lentää" pakoputkesta? Sellaista mustan oloista..
Sitten toinen asia olisi että ihan kuin kuskin puoleinen takapyörä ei olisi vetoakselissa kiinni lainkaan? Ei ainakaan tapahdu mitään vaikka painais kaasun pohjaan?
Kiitos kaikille etukäteen!
318i, vm. -89
Bmw 318i
4
846
Vastaukset
- Feng
tuleva neste on noen ja veden sekoitus- ei siis ainakaan siltäosin syytä huoleen, tietenkin jos sitä tulee oikeen kaarella, niin silloin voipi olla isompi hätä.
- 325i
Liukkaalla pinnalla tasauspyörästö (ilman lukkoa) hävittää tehon pyörälle jolla on huonompi pito. Ei siis luultavasti hätää tältäkään osin..
- Tenavat
olla ainakin 10 v. Ja muut tosikot viittii vielä vastata.
- Feng
luuletko tosiaan, että sinua koitetaan kaikissa noissa viesteissä vain vedättää.Tuolle taudille on määrityskin- paranoidinen ihminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233