9.9. Johanna Tukiaisella salainen lapsi Taivaassa!

Syntymäsynkkä

Tukiaisella on salattu lapsi, joka elää, ja Julia-sisko huolehtii hänestä Taivaassa:

”… Seuraavaksi minulle annettin uni, joka koskee ensimmaista rakkauttani jonka kanssa olin avoliitossa vuosikausia. Han ilmestyi eteeni.

Han sanoi minulle: "Sain viestin Julialta, etta rakastat minua edelleen?"
Vastasin: "Kylla rakastan!"

Han sanoi etta:
"Julia sanoi, etta han leikkii talla hetkella yhteisen lapsemme kanssa taivaassa…"

Johanna Tukiaisen 7L 6.9.2015: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Sain-viestin-Henkeni-on-vaarassa-Suomessa-/1081554

37

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rääkyjän-massamuisti

Edelleen, nimimerkki ”rääkyjä” aprikoi hymy-näätien palstalla nyt syyskuussa 2015:

”Antoiko Tuksu tieten tahtoen vai huomaamattaan meille nyt vahvistuksen niille huhuille, että hänelle on tehty abortti. Taivaassahan voi olla vain kuolleita; ei kuviteltuja ihmisiä. Tuksu itse on kirjoittanut 25.7.2008:

"Minulla oli mahdollisuus perustaa perhe, kun olin 25-vuotias. Silloin miehelläni oli kova vauvakuume. Hän on tosin minua 12 vuotta vanhempi, joten meillä ovat tarpeet menneet vähän eri tahtiin. En ollut silloin valmis äidiksi."

• rääkyjän-massamuisti

Nimimerkki ”rääkyjä” jatkoi:

"Hymyn keskustelussa 15.8.2011 nimimerkki "fakta" heitti ilmoille HUHUN:

"Tuksu tuli raskaaksi SikaMikalle, olisko ollut joskus 25-vuotiaana.
        SikaMika olis halunnu pitää lapsen, Tuksu halusi abortin. Ja sen myös teki."
        Keskustelua: http://www.hymy.fi/keskustelu/t831,1025 "

• Linkki-vielä-tähän
        rääkyjän-massamuisti kirjoitti:

Nimimerkki ”rääkyjä” jatkoi:

"Hymyn keskustelussa 15.8.2011 nimimerkki "fakta" heitti ilmoille HUHUN:

"Tuksu tuli raskaaksi SikaMikalle, olisko ollut joskus 25-vuotiaana.
        SikaMika olis halunnu pitää lapsen, Tuksu halusi abortin. Ja sen myös teki."
        Keskustelua: http://www.hymy.fi/keskustelu/t831,1025 "

Linkki tässä tarkemmin: http://www.hymy.fi/keskustelu/t831,1025

• Syntymäsynkkä

”Nettiyhteys patkii taas: Julia siis sanoi unessani: "Olen talla hetkella taivaassa ja leikin sinun ja Mikasi lapsen kanssa, han on suloinen."

Julialla on kaikki hyvin. Mutta henkeni on vaarassa.” (Johanna Tukiainen raportoi 7L:n kommenteissa 6.9.)

• hymy-näätien-palsta
        Linkki-vielä-tähän kirjoitti:

Linkki tässä tarkemmin: http://www.hymy.fi/keskustelu/t831,1025

Linkin tulisi osoittaa kohtaan: Vol. 57, sivu 42.

• Pubinokkonen
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

”Nettiyhteys patkii taas: Julia siis sanoi unessani: "Olen talla hetkella taivaassa ja leikin sinun ja Mikasi lapsen kanssa, han on suloinen."

Julialla on kaikki hyvin. Mutta henkeni on vaarassa.” (Johanna Tukiainen raportoi 7L:n kommenteissa 6.9.)

Nytpä Johannan harhaisuus on edennyt syvemmälle huimin askelin!

• outojaunia

Miten se voi rakastaa Mikaa ja olla parisuhteessa toisen kanssa? Eikös se juuri netissä sitä huutele miten ihanaa on olla rakastunut vai onko Mika sen kohde? Outo mies tuo hänen nykyisensäkkin on jos toinen toitottaa vanhoja rakkauksiaan ja uskaltaa lähtee mukamas sellaisen kanssa jotain parisuhdetta suunnitteleen?Vähän aikaa jotain rakastunutta pystyy näyttelemään, mutta kohta se karisee kun arki tulee vastaan.

• Parisuhdeoppi

Tuksu tykkää parisuhteesta: yksi suhde Miamissa, toinen Siuntiossa.

• mitätahtuikaan

Kas kun ei tuo pieni lapsi tule kysyyn äidiltä miksi olen taivaassa, enkä kanssasi?

• Aborttimurhaus

Kohta se lapsi varmaan ilmestyy Tukiaisen uniin kyselemään...

• tahtooiskänjaäiskän

Siis se lapsihan voi toivoo, että iskä ja äiskä palais yhteen, että näin on taivaassa määrätty?Seuraavaksi se toivoo itselleen sisaruksia ja äitistä kotiäitiä.

• maa_kutsuu

Melko sakeissa sfääreissä vaeltelee barbiemainen glamourtähtösemme tällä hetkellä.

• yhtäsekaisin

Saman voi sanoa ketjun kirjoittajistakin.

• Riivattu-Sielu

Joko te uskotte, että Johanna Tukiaisessa asuu RIIVAAJA!!!!

• yhtäsekaisinko
        yhtäsekaisin kirjoitti:

Jos koet olevasi yhtä sekaisin kuin Tukiainen, suosittelen pikaista ammattiavun piiriin hakeutumista.

• idioot
        yhtäsekaisin kirjoitti:

Johon sinä itse 100 varmasti tekstisi perusteella kuulut.

• Julia-lapsenleikittäjä

Syntymätön lapsi kiljuu Johannan pääkopassa.
      Lastenvaatteet olisivat valmiina Albertinkadun asunnon mustissa jätesäkeissä.

• Traaginen-juttu

Johannan traaginen kohtalo on osaksi siinä.

• mitätapahtui

Oliko hän siis jo hommannut tuolle lapselle vaatteita?

• Jollashovissa
        mitätapahtui kirjoitti:

Oliko hän siis jo hommannut tuolle lapselle vaatteita?

Jollaksessa oli kokonainen vaatehuone täynnä ihania lastenvaatteita maailmalta hankittuna. Nyt nuo samat vaatteet ovat mustissa jätesäkeissä Albertinkadulla.

• Ehkä.muitakin.lapsia

Mikan ja Tunkin lapsi olisi siis jo jotain 10-vuotias ja koulussa.

• Abortion

Ehkä parempi lapselle, ettei koskaan tullut syntyneeksi.

• Niitä.kelailee

Unissa näyttävät sekoittuvan Tukiaisen nykypäivä ja menneet, tehdyt huonot elämänratkaisut.

• Skitsosavolaisuus

Tukiaisen harhaiset kirjoitukset ovat säälittäviä.

• Leijuu
        Skitsosavolaisuus kirjoitti:

Tukiaisen harhaiset kirjoitukset ovat säälittäviä.

Hän vaikuttaa irtautuneen reaalitodellisuudesta pahemman kerran...

• Alakierteessä
        Leijuu kirjoitti:

Sama syvenevä suuntaus on näkynyt jo monen vuoden ajan.

• Muuria-päin
        Alakierteessä kirjoitti:

Sama syvenevä suuntaus on näkynyt jo monen vuoden ajan.

Milloinhan nähdään loppurysäys?
        Sellaista on ennakoitu tapahtuvaksi jo kolmisen vuotta.

• Kohtpuoleen
        Muuria-päin kirjoitti:

Milloinhan nähdään loppurysäys?
        Sellaista on ennakoitu tapahtuvaksi jo kolmisen vuotta.

Eipä siihen taida enää kauaa mennä.

• Kummajaisperhe
        Leijuu kirjoitti:

Mammamuratti on mahdollistaja ja yllyttää vaan jatkamaan samaan malliin, Pappamuratti elelee harhoissaan ja on täysin perheen naisväen vietävissä.

Julle on mullissa, ja sitä ennen hän oli isosiskonsa täysorjana.

• homokaasuttaja

Lahnalla on asiaa

10.9.15

Yrjö-Sikiön tarina
      Yrjö-Sikiö syntyi eräänä koleana ja promilleisena lokakuun aamuyönä, ravintolapöydiltä löytyneille lautasille jääneistä jämistä kootun ylellisen kebabmättöannoksen ja baarista väärinkäsitetyn punkkupullollisen muodostaman luksusillallisen päätteeksi, äitinsä virkasängyn jo melko lailla ammatillista toimintaa nähneisiin ja elettyä etusormielämää itseensä imeneisiin ex-valkoisiin aitoihin tekosilkkilakanoihin rikkaiden Albertinkadulle, kesken äitinsä virantoimituksen, kestopuudutetun maammon edes koko tapahtumaa huomaamaatta. Yrjö-Sikiön äiti oli ammatiltaan kurtisaani ja kohublondi/blogisti/joeblascokonsulentti/taparikollinen mutta isäänsä Yrjö-Sikiö ei koskaan tavannut eikä tästä perin lemmenkipeästä herrasta muuta tiennyt kuin uljaalta kalskahtavan sukunimen joka tuli myösen hänen omaksi sukunimekseen; niinpä Yrjö-Sikiö tunnettiin Taivaan virallisissa rekistereissä ja asiakirjoissa nimellä Yrjö-Sikiö Asiakas. Muille vauriosikiöille Yrjö-Sikiö toki mielellään kertoi isänsä olevan komea ja varakas insinööri Nokialta, ja tokihan se voi olla tottakin sillä lähikebabpizzeriassahan ne useimmat Nokian kovapalkkaiset insinöörit kyllä tapaavat olla töissä.

http://laupis.blogspot.fi/2015/09/yrjo-sikion-tarina.html

• Tucs-amatsooni

Laupis on tarttunut jälleen ajankohtaiseen Tucs-teemaan.

• Salasynnytys-v.2007

Olisihan se tässä Tucs-saippuasarjassa aikamoinen käänne, jos jostain ilmestyisi mies, joka kertoisi, että hänen lapsensa on tehty Tunkin kanssa.

• Ylläris-pylläris

Jokin tällainen ylläri tarvittaisiin juuri nyt tuohon traagiseen Tukiais-saagaan.

• Tehkää-jotain-ASAP
        Ylläris-pylläris kirjoitti:

Jokin tällainen ylläri tarvittaisiin juuri nyt tuohon traagiseen Tukiais-saagaan.

Miksei Seiskan draamatuottaja tee mitään!

• Kyllälähteetaas

Kinostavaa

• Jullen-pentu

Jos se taivaslapsi onkin Julian ikioma? Julian salaa synnyttämä joulukuussa 2013?

• Salatut-elämät
        Jullen-pentu kirjoitti:

Jos se taivaslapsi onkin Julian ikioma? Julian salaa synnyttämä joulukuussa 2013?

Onko Julia synnyttänyt 1990-luvun lopulla lapsen, joka on hommattu yhdessä Johannan ex-avopuolison, Mika Kehän, kanssa? Ehkä. Näin Johanna Tukiainen räyhäsi Dolls-päiväkirjassaan 30.9.2010:

”JÄIT KIINNI. MIKA KEHÄ PANIT SISKONI KANSSA KUN HÄN OLI 16-17 -VUOTIAS. KEHUT SILLÄ VIELÄKIN, KÄVIT MYÖS SADOISSA HUORISSA JA KEHUT KOKEMUKSILLASI VAIKKA SEKSIN OSTO SUOMESSA ON KRIMINALISOITU!

KUINKA KEHTAAT???? OLET SAIRAS!!!!!!! Nokian Research Centerin työntekijä Ruoholahdessa, Mika Kehä käytti alaikäisiä naisia.

Seiska julkaisi törkeän jutun minusta, jossa minut leimattiin pahoinpitelijäksi ja pettäjäksi.

Asialla on paljon muitakin taustoja. Sellaisia joista kukaan ei tiedä mitään.
        Mika on juottanut humalaan useita alaikäisiä naisia ja käyttänyt heitä seksuaalisesti hyväkseen. Meidän omassa kodissamme, silloin kun olin ulkomailla.

Pahinta oli oma siskoni Julia, joka teki tämän teon 8 vuotta ennenkuin rakastuin Miamissa juutalaiseen monimiljonääriin, jos olisin tiennyt tämän asian, olisi hankkinut Udin kanssa lapsen jonka hän halusi kanssani.

En halua olla tällä hetkellä väleissä vanhempieni, enkä myöskään Julian kanssa.

Olette varmaan iloisia Hymyn herjaavat näädät, mutta teistä ollaan tällä hetkellä tekemässä poliisille kunnianloukkaustutkintaa. Usean henkilöllisyyden tiedän jo nyt.

Julkisuuden henkilöä ei myöskään voi haukkua huoraksi, vaikka on julkkis, se ei oikeuta kunnianloukkaukseen ja herjaukseen.

Hymyn keskustelupalstalla minua on usein sanottu prostituoiduksi, ja se on tällä hetkellä poliiseilla tutkinnassa. Katsokaa Wikipediasta, mitä se tarkoittaa. En ole myynyt seksiä koskaan, olen vain tanssinut. Myös miehet, joiden kanssa olen olen ollut sängyssä, heitä on erittäin vähän.

Huorien ostaminen on laitonta tässä maassa, samoin alaikäisiin sekaantuminen.
        Siksi en pelkää tämän kirjeen kirjoittamista. Johanna” (Dolls Diary 30.9.2010)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe