Idag hade vi soligt och varmt igen,ändå känns det redan tidigt på morgonen den här litet kalla och väta höstdoften.
Jag tycker det är så skönt med hösten,det blir så lugnt och man MÅSTE inte flänga och fara som det ofta blir om sommaren.
Redan kan man tända levande ljus och en brasa och bara njuta.
Septembertankar.
höstvisan
3
102
Vastaukset
- Perkel
3 i morse, och 19 i afse.- Har placerat ut värmefläkt på altanen och i växthuset så ente mina änglatrumpeter blir förkylda :D
- vackert
Mina balkongpelargoner började på ny kula,,blommar enormt och fyllda med nya knoppar.
- gammalkäring
vackert kirjoitti:
Mina balkongpelargoner började på ny kula,,blommar enormt och fyllda med nya knoppar.
Om benen skulle vara i bättre skick så kunde man ge sig till skogs,grannen kom hem igår med ämbar fulla med lingon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813