Hei! Olen 46 vuotias äiti ja mielestäni nuorien kuuluisi saada vähintään 8 tuntia unta. Nyt nukkumaan kun koulutkin on meneillään! Omalta 16v pojalta takavarikoin puhelimen kahdeksalta.
Nyt nukkumaan!
7
<50
Vastaukset
- Ota_iisisti
Kahdeksan tuntia on aika paljon!mieleatäni sinun ei tarvitsisi olla niin ankara.Älä takavarikoi puhelinta ollenkaan siitä tulee vaan "sotaa"
- SupeeÄiti46v
Kuule! Sinuna minä keskittyisin kouluun! Kyllä poika kinuaa puhelinta takaisin mutta ei, en anna.
Ota rauhassa. 16v on kuitenkin jo 16. Hän tietää kyllä milloin tarvitsee unta ja nukkuu sen mukaan. Voi olls että rajoitukset vain hankaloittavat sinun ja poikasi elämää. Poika valittaa ja tuskin on ainakaan iloinen. Opettele hellittämään otettasi jo nyt, joudut kuitenkin irrottamaan yllättävän pian. Ei 2 vuotta pitkä aika ole. Itse valvon pitkään, käytän kännykkää myöhään ja koulunkäyntini sujuu erittäin hyvin. Olen vasta 13 joten luulisi minua 3 vuotta vanhemman ymmärtävän/pärjäävän vielä paremmin. Ei 16v kuitenkaan lapsi ole, vaikkei ihan aikuinenkaan.
- dankmemes
Vai on tänne 46 vuotias perheenäiti eksyny :D haiskahtaa hiukan trollilta ;)
Mutta jos olet oikea niin rauhotu. - SupeeÄiti46v
Kuulkaahan nyt! 16 vuotias ei pärjää yksin! Tuossa iässä aivot vasta kehittyvät! Kyllä muiden vanhemmat ovat vaatuuttomia!
- Kukkahattutätyli
Kyllä ne muiden vanhemmat...aijai
- Ålhyl
Nuorisolla koti ei kutsunut klo 04.00 jälkeen oli aikaa tehdä tarpeensa ehkä tallentui,eikä häntä tarvinnut pelätä oli suomalainen.Sen verran fysiinen kunto,ettei kotona osata kaivata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648