turha kylä

siinsemenee

asuin vuoden kiimingissä.aivan liian kaukana oulun keskustan palveluista.

5

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jörke1

Pakolaisiahan siellä on paljon, tarkoitan nyt Pohjois-Pohjanmaan alueelta muutaneita ns. Kantasuomalaisia. Hehän asuvat vähän niinkuin maaseudulla.

• vittuuntunu

Eikö meillä ole Kiimingissä tämä sirpa kansanaho mamujen haalija

• Niklasjakasperi

Kiiminki on lestojen pakopaikka jotta saa kaikki sos edut maksimaalisina, talot tehdään mahd kauas jotta kunta kuskaa penikat taksilla ja saahaan litterat oysin penikkatehtaalta.

• Jumppajussi

Helpostihan tästä maalikylille pääsee, tuohon kiimingin kupeessa olevan kyläpahaseen, oulun keskustaan. Mutta tottahan tuo on, että lestojen paikkakunta tämäm on! Toisaalta kun tekee selväksi ettei heidän tule puuttua asiohisi ja et itsekään puutu heidän asioihin, niin hyvä tulee :). Jonkun verranhan tuota heidän jälkikasvuaan joutuu välillä käskyttään kun ovat jättäneet 'herran haltuun' tielle ym minne eivät kuulu, mutta sillä sekin korjaantuu varsin mallikkaasti. Muutenhan Kiimingissä on oikein hyvä asustella. Saataisiin vain pidettyä nämä luotoarvojen riistäjät ja hyväksikäyttäjät pois siitä mitä vielä on jäljellä. Jokainen vain taaplatkoon tyylillään, omien valintojen pohjalta.

• Oululainen

Suvaitsevainen ihminen sopii Kiiminkiin. Aggressiivisesti uskontoja tai rotua kohtaan suhtautuvilla voi olla vaikeaa sopeutua...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22