asuin vuoden kiimingissä.aivan liian kaukana oulun keskustan palveluista.
turha kylä
5
142
Vastaukset
- jörke1
Pakolaisiahan siellä on paljon, tarkoitan nyt Pohjois-Pohjanmaan alueelta muutaneita ns. Kantasuomalaisia. Hehän asuvat vähän niinkuin maaseudulla.
- vittuuntunu
Eikö meillä ole Kiimingissä tämä sirpa kansanaho mamujen haalija
- Niklasjakasperi
Kiiminki on lestojen pakopaikka jotta saa kaikki sos edut maksimaalisina, talot tehdään mahd kauas jotta kunta kuskaa penikat taksilla ja saahaan litterat oysin penikkatehtaalta.
- Jumppajussi
Helpostihan tästä maalikylille pääsee, tuohon kiimingin kupeessa olevan kyläpahaseen, oulun keskustaan. Mutta tottahan tuo on, että lestojen paikkakunta tämäm on! Toisaalta kun tekee selväksi ettei heidän tule puuttua asiohisi ja et itsekään puutu heidän asioihin, niin hyvä tulee :). Jonkun verranhan tuota heidän jälkikasvuaan joutuu välillä käskyttään kun ovat jättäneet 'herran haltuun' tielle ym minne eivät kuulu, mutta sillä sekin korjaantuu varsin mallikkaasti. Muutenhan Kiimingissä on oikein hyvä asustella. Saataisiin vain pidettyä nämä luotoarvojen riistäjät ja hyväksikäyttäjät pois siitä mitä vielä on jäljellä. Jokainen vain taaplatkoon tyylillään, omien valintojen pohjalta.
- Oululainen
Suvaitsevainen ihminen sopii Kiiminkiin. Aggressiivisesti uskontoja tai rotua kohtaan suhtautuvilla voi olla vaikeaa sopeutua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512