Joillakin aloilla ei lauantaita lasketa lomapäiväksi .esim hollolan kunnan keittiöväellä.
Niillä on jopa 8 viikkoa vapaata vuodessa eli 10 kuukautta ,mutta saavat 13 kuukauden palkan vuodessa.Mutta aina naristaan,että palkka on pieni
Jakakaa vuositienestinne 10.llä niin saatte todellisen kuukausipalkkanne.
Vuosilomaa
6
84
Vastaukset
- KuutananSalli
Korjaus edelliseen
Siis 10 kuukautta töitä ja 2kukautta lomia - säästöä
- niloo
Muista samalla erotessa palauttaa kaikki korotukset ja edut jotkaliitto on sinulle neuvotellut...
- Ojalan-mukaan
niloo kirjoitti:
Muista samalla erotessa palauttaa kaikki korotukset ja edut jotkaliitto on sinulle neuvotellut...
Eipä taida korotukset ja edut kattaa maksamiani jäsenmaksuja, jää liitto maksupuolelle jos aletaan tilejä tasaamaan
- höppänät
Höpö höpö. Paljonko maksat jäsenmaksua vuodessa ja vähennetäänkö sekin vähä verotuksessa? Kirjoituksestasi päätellen et tiedä mitään asiasta eli olet yrittäjä tai vastaava riistäjä.
- Ojalan-mukaan
Ole hiljaa, en ymmärrä mitä tarkoitat. Tietenkin, ja miten niin tasaamaan, miten pääsisin edes liiton tileihin käsiksi, taidat olla vajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334919
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253336Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132664- 472278
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611781Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471719- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281510
- 951221