Edelleen on niin, että

mkjhgytr

usko ja kaste ei pelasta; ei edes herraa palvelevien herra jumalien tuella.

ei uskossa olleen kastamaton ryövärin Jeesus otti mukaansa paratiisiin todistaakseen sen että eksyttäjien, yli 3500 lahkon voimin maailmassa kaikenlaisia uskon uskomukset ovat järjettömién eksytykseen keksittyjä poppamies rituaalien kaltaisia pakanojen pakanamaisia rituaaleja joilla laiskat elättää itsensä valehtelemalla.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
"Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."
Kreikan kielen kaste merkitsee Jeesuksen antamana oppina JA ESIMERKILLISENÄ TEKONA pesemistä (jota aivopesty uskovainen ei ymmärrä) ja siksi Jeesuksen tämä alla oleva teko ja käsky osoittaa, että kyseessä on peseytyminen joka tänäänkin pelastaa tuhansia, ellei jopa miljoonia ihmisiä ja eläimiä maailmassa, mm sairaaloissa. Varmaa on, että ainoa raamatullinen kasteoppi jota Jeesus on opettanut kasteesta on tässä:
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.
TUOSTA, JEESUKSEN antamasta opista, ymmärtäväisille selviää useampia sanomia, totuuksia joista valitettavasti ei uskontunnustuksen kaltaiset pääse osalliseksi.

Jeesuksen Nimeen lapsikaste rituaali on rikos:
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan;
10:16 "Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä"

Toisin lapsia kohteleville Jeesus antoi myllynkivien käyttöohjeet.
Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
"17:2 Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
9:42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen."

HUOM!
"...jotka uskovat minuun..." tarkoittaa mm että jotka tottelee, noudattaa Jumalan ja Jeesuksen antamaa Lakia ja oppeja. Siis jokainen ihminen syntyy mm perisynnittömänä jonka SAA eksytettynä uskon sairaassa aivopesu toiminnassa ja lopullisesti uskontunnustuksessaan jossa ihmisestä tulee mm Jumalasta ja ihmisyydestään luopunut järjetön ja ymmärtämätön.

Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
10:14 Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
Luukkaan evankeliumi:
18:16 Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."
Jeesuksen "sallikaa" sanan ymmärrystä:
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää kastaa lapsia tappaneen rikollisuuden edustajan toimesta joka usein on myös vapaamuurari, lähetystyö rikollisuuden tukija ja kenties vielä pedofiilikin!
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin tappavan rikollisjärjestön jäsenyyteen kastettavaksi JA teettää salakavalasti lasten vanhempien lastiksi rikos lapsikaste päätöksestä!
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin seksuaalisesti hyväksi käyttävän rikollijärjestön edustajajien kastettaviksi heidänkää uhreiksi!

Kokkonaisuudessaan kasteet, siis lapsia ja aikuiskasteen joita lahkoissa käyttävät ovat panallisia rituaaleja joilla ei ole mitään tekemistä pelastuksen kanssa niin kuin ei uskollakaan.
VARMAA ON, että suomeen miekan voimalla tuotu usko ja kaste ei ole Jumalan eikä Jeesuksen tahtoa vaan rikollisen kristinuskon saatanallisuutta niistä kieltätyjen tappamiseksi - siis rikollisuutta Jumalan ja Jeesuksen Lain vastaista saatanan palvelua.
JEESUS EI KÄSKENYT kastaa ketään, lapsiakaan; lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuteen jäseniksi, uskovaisesksi tai edes uhri lampaiksia pedofiilienkään uhrianttareille!

Esimerkiksi nk. vuorisaarnassa "kaste" sana/oppi on väärennetty, Jeesuksen opetuslapsiksi opetetaan Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

paavalilais-luterilaisuuden opit kouluttavat rikollisia kristittyjä, niin kuin Paavali itsekkin oli mm saatanan herrakseen tunnustavana Jeesusta seuranneiden KRISTILLISTEN tapattajana ja vainoajana. 1-2 Korinttolaiskirjeet todistaa.

TUTKIKAA

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

        Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
        Maailman menoa
        56
        5484
      2. Valkeakosken murhaaja

        Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
        Maailman menoa
        60
        2276
      3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

        Ihan supisuomalainen.
        Valkeakoski
        52
        2272
      4. Kuumat päivät

        Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
        Ikävä
        326
        1049
      5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

        Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
        Ikävä
        57
        1024
      6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

        Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
        Valkeakoski
        26
        900
      7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

        Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
        Maailman menoa
        3
        853
      8. Haaveilen sinusta

        Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
        Ikävä
        22
        773
      9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

        Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
        Ikävä
        48
        761
      10. Ohimenevältä

        Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
        Ikävä
        29
        753
      Aihe