Mikä olisi sauna remontin hinta arvio? Saunan koko noin 2,5 m2 tarkoituksena uusia seinä panelit ja lauteet.
Saunaremontin hinta
10
1134
Vastaukset
- Saunafakiiri
..kaikki tekee itse ja hommaa esim. vanhoista vaihtolavoista ja purkutaloista puutavaran,sahaa,höylää ja osin liimaa ne kasaan,hintaa tullee kokonaisuudessaan n. 37.50 €.
Tuosta se ylöspäin lähtee....... - ????????
?????.
- Petri S
No siinä 300-500 ekua lauteet ja seinäpaneelit saman verran. Ainakin jos satut Oulussa olemaan...
- saanut 3-ilmaista jo
Ei maksa mitään, jätä lasku maksamatta tekijälle, kaikista helpointa, hommahan ei mene käräjille kun joskus 1/2-1vuoden päästä ja sitte sovittelet 10,- kuussa lyhennystä, ei mene edes luottotiedot !
- saunaremppa
saanut 3-ilmaista jo kirjoitti:
Ei maksa mitään, jätä lasku maksamatta tekijälle, kaikista helpointa, hommahan ei mene käräjille kun joskus 1/2-1vuoden päästä ja sitte sovittelet 10,- kuussa lyhennystä, ei mene edes luottotiedot !
Meilläpäin on kasvatus sen suuntainen et asiat hoidetaan. Mut toivotan onnea yrityksellesi.
- olet...
saanut 3-ilmaista jo kirjoitti:
saanu jo kolme ilmaista turpakeikkaa? No onneks olkoon... Tilappa multa sauna, jätä maksamatta, niin lupaan sen olevan ikinä viimeinen mitä tilaat...mistään!
- ddfdff
olet... kirjoitti:
saanu jo kolme ilmaista turpakeikkaa? No onneks olkoon... Tilappa multa sauna, jätä maksamatta, niin lupaan sen olevan ikinä viimeinen mitä tilaat...mistään!
Tuskin sun voimat riittää!
- WoodenSauna
ddfdff kirjoitti:
Tuskin sun voimat riittää!
K-raudalla alihankkijoita, jotka tekee mitä vain remppaa, kysy sieltä. Itse veikkaan 1000 eur ainakin, riippuu puusta ja muotoilusta yms.
- Anonyymi
Nykyiset hinnat: https://www.kotietu.fi/sauna/saunaremontin-hinta/
- Anonyymi
Saunan koko 2,5m2 ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk843177Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921803Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871653- 1381499
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1621403
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur881282Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229