Mikä olisi sauna remontin hinta arvio? Saunan koko noin 2,5 m2 tarkoituksena uusia seinä panelit ja lauteet.
Vastaukset 10
- Saunafakiiri
..kaikki tekee itse ja hommaa esim. vanhoista vaihtolavoista ja purkutaloista puutavaran,sahaa,höylää ja osin liimaa ne kasaan,hintaa tullee kokonaisuudessaan n. 37.50 €.
Tuosta se ylöspäin lähtee....... - ????????
?????.
- Petri S
No siinä 300-500 ekua lauteet ja seinäpaneelit saman verran. Ainakin jos satut Oulussa olemaan...
- saanut 3-ilmaista jo
Ei maksa mitään, jätä lasku maksamatta tekijälle, kaikista helpointa, hommahan ei mene käräjille kun joskus 1/2-1vuoden päästä ja sitte sovittelet 10,- kuussa lyhennystä, ei mene edes luottotiedot !
- saunaremppa
saanut 3-ilmaista jo kirjoitti:
Ei maksa mitään, jätä lasku maksamatta tekijälle, kaikista helpointa, hommahan ei mene käräjille kun joskus 1/2-1vuoden päästä ja sitte sovittelet 10,- kuussa lyhennystä, ei mene edes luottotiedot !
Meilläpäin on kasvatus sen suuntainen et asiat hoidetaan. Mut toivotan onnea yrityksellesi.
- olet...
saanut 3-ilmaista jo kirjoitti:
saanu jo kolme ilmaista turpakeikkaa? No onneks olkoon... Tilappa multa sauna, jätä maksamatta, niin lupaan sen olevan ikinä viimeinen mitä tilaat...mistään!
- ddfdff
olet... kirjoitti:
saanu jo kolme ilmaista turpakeikkaa? No onneks olkoon... Tilappa multa sauna, jätä maksamatta, niin lupaan sen olevan ikinä viimeinen mitä tilaat...mistään!
Tuskin sun voimat riittää!
- WoodenSauna
ddfdff kirjoitti:
Tuskin sun voimat riittää!
K-raudalla alihankkijoita, jotka tekee mitä vain remppaa, kysy sieltä. Itse veikkaan 1000 eur ainakin, riippuu puusta ja muotoilusta yms.
- Anonyymi
Nykyiset hinnat: https://www.kotietu.fi/sauna/saunaremontin-hinta/
- Anonyymi
Saunan koko 2,5m2 ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.571778Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241402- 991052
- 45800
- 87773
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20589- 28581
- 31523
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56508Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443