2vuotta omistin rellun

eikoskaanenää

ja melkeen sen kokoajan tappelin vikojen kanssa joita ei saanut kukaan korjatuksi.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EssomPaari

      Suomalaiset korjaajat ovatkin todella huonoa porukkaa, se itä-euroopan vasara ja sirppimeiniki nääs ja sama vaiva kuljettajilla. Ei tänne todellakaan kannata tuoda niin hienostutta ja kehittynyttä tekniikkaa kuin ranskalaisissa autoissa on, vaan ainoastaan kehitysmaatason tuotteita: tojotaa, tataa, lataa jne.

    • Ecro

      Samoin . Neljännen Rellun jälkeen luovutin. Parhaat ranskalaiset saa snägäriltä. Ei enää koskaan Rellua-

      • EssomPaari

        No ylläolevan kaltaisesta tyhmyydestä sakotetaan lujimman kautta: joutuu "ajamaan" tojotalla loppukikänsä, karmea kohtalo en toivo sitä kenellekkään...


    • DKW

      Oliko se aiemmin huonosti pidetty eli piinattu Rellu vai reenamaton.

      • diipadaii

        Kaksi ja puoli vuotta ajoin Meganella, ei mitään moittimista, 62 000 kilometriä oli mittarissa, kun vaihdoin taas vanhaan merkkiin. Meganessa ei oikeastaan muuta moitittavaa ollut kuin kojelaudan "karuus ja reilu bensankulutus. No, kuka tykkää mistäkin.


    • Kokemusopettaa

      Heheh, sama kaippari on selvästi omistanut myös Peugeotin ja Citroenin samanlaisilla kokemuksilla. Luultavasti myös joko Tojon tai Skodan (riippuen kumman omistaa itse). Toivotaan että kokemus karttuu kun rahaa menee...ettei vaan kohta kummittele Fiatin palstalla tämän tarinan kanssa.

    • Nysse

      En tiedä mikä Rellu sulla on ollut. Itsellä ollut Megane I, Scenic I ja Megane II 1.6 16v. Huonoin noista oli Megane II, johtuen varmaan siitä, että oli eka vuoden malli. Kun taasen Megane I ja Scenic I olivat ns. Facelift -malleja, joissa ei mitään mahdotonta ollut. Autoilla ajettiin yhteensä noin 250 tkm. Kaikki ostettu siis käytettyinä.

      Nyt on Megane III -10 ja olen ollut tyytyväinen. Ostin sen 60 tkm ajettuna ja nyt ajettu 90 tkm. Ei ole toistaiseksi tarvinnut muuta kuin ajoa ja välillä bensaa.

      Käsittääkseni Renaultin parempi laatu alkoi Laguna III:sta, joka tuli markkinoille -08. Sen jälkeen tulleet Renaultin mallit ovat laadukkaampia.

      Asiassa on auttanut Renaultin johtajan julkinen ilmoitus laadun nostamisesta jokin vuosi sitten ja yhteistyöllä Nissanin kanssa on varmaan myös merkitystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe