Olkaa niin ystävällisiä, ja kertokaa mulle, että mitä siellä oikein tehdään
Vitosen terveystarkastus?
6
554
Vastaukset
- Haru
No Se tietysti tippuu oletko tyttö vai poika.
Siellä mitataan pituus ja paino.Sitten mitataan verenpaine.Jutellaan murrosiän muutoksista,erityisesti menkoista.Ei siellä yleensä muuta tehdä.
Paitsi meidän koulussa on hometta niin sitten juteltiin siitä.
Mutta koulu lääkäri tapaaminen on hirveämpi.
T:Haru(tyttö5lk) - 5lk
Olen tyttö
- OMGAPUAA
No en oikee tiiä ja tiiät varmaa et meil tulee lääkärin tarkastus?? XD (itellä on lääkärin tarkastus ens viikolla ) mut ku kävin terkkaril nii sillo ei tarvinu ottaa ees paitaa pois tai mitää mut oon kuullu muilta (jokka on samal luokal) et lääkärintarkastukses pitää olla alusvaatteisilleen ja sitte se tutkii sua XD (kuullostaa epäilyttävält et "tutkii" xd) mut joo itteäni pelottaa se tosi paljo KU MEILLÄ SE ON MIES XD mut unohin kertoo et oon itekki 5lk xd jaja sitte viel et sulla saattaa olla terkkari ja lääkärin tarkastus samassa mut mulla ei ollu ainakaa
- OMGAPUAA
Mut muute tulee kaikki normaalit jutut
- 7lkTyttö
No mull itel oli terkkarin tarkastus ja koulu lääkäri samassa. Siel puhuttii murrosiäst ja päihteist ja tällee. Katottii kuulo, näkö, pituus ja paino. Sit piti olla alusvaatteilla ja se koululääkäri paineli ala vatsaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154