Ostamassa 316i

Jyki

Olen ostelemassa 316i:tä tai 318i:tä. vm. -88-90. Pitäis saada varmatoiminen käyttöauto ja kaipaisin tietoja vioista ja muusta oleellisesta. Vaikuttaa että osa vanhoista Bemareista on pommeja ja kone ei kestä juuri mitään, kertokaa kokemuksista! Ruiskua olen ajatellut kulutuksen kannalta, mutta onko käytännössä kaasari koneisiin eroa? Onko m-40 kone täys susi?, yksi on tarjonnut..

7

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feng

palstaa hiukan taaksepäin, siellä oli yksi keskustelu viritetty juuri ko. asian tiimoilta

Voipi olla että 88-90 mallista kaasaria saat hakemalla hakea... Eikös kaikki mallit ole olleet ruiskuja E30:sen kasvojenkohotuksen jälkeen eli vuodesta -88, jolloin myös tuli se paljon pelätty M40 kone. Kaasarilla olevat mallit ovat siis M10 koneisia ja -87 tai vanhempia. Tnnistat niistä mm. kromipuskureista.

Tuskin se M40 kone sen kummempi on kuin muutkaan, lukuunottamatta sitä tiheähköä jakopäänhihnan vaihtoväliä.

Suosittelisin sitä harvinaisempaa 318i mallia paremman suorituskyvyn takia.

• E30 -

Terve! Itselläni on kyseinen M40 moottori toiminut täysin varmasti ja olen ollut tyytyväinen siihen ja sen tuomaan suorituskykyyn. Ainoa "pahe " on juuri se jakohihnan vaihtoväli, olisipa vain ollut ketjulla M40:ssäkin!
        Suosittelen myös 318i mallia mm. suorituskyvyn takia.

• Jyki
        E30 - kirjoitti:

Terve! Itselläni on kyseinen M40 moottori toiminut täysin varmasti ja olen ollut tyytyväinen siihen ja sen tuomaan suorituskykyyn. Ainoa "pahe " on juuri se jakohihnan vaihtoväli, olisipa vain ollut ketjulla M40:ssäkin!
        Suosittelen myös 318i mallia mm. suorituskyvyn takia.

Joo, kiitos palautteesta! Armeijan vuoksi aika hankalaa tämä netissä käynti ja sopivan auton katselu.. Mutta pitää yrittää edelleen.

• anonyymi

niin sä et saa siltä naiselta mitään koska se ottaa pemulta

• pepe

Koneena M10 kaasari malli....

Ei mitään ongelmii..

Ainoa vika on, että mittaristo ei toimi oikeen kylmänä...sitten 5 min ajon jälkeen alkaa toimia..

Kulutus on kaupungissa ( 15 - 20l luokkaa..riippuu kaasujalasta)

Olen kuullut, että M40 kone on täyssusi jakohihnan takia...kannatan itten M10 konetta..

• pena

ei kannata työntää käsiä paskaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      61
      4729
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      97
      4431
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      76
      3908
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3817
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      119
      2855
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2628
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2532
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2509
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2499
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2374
    Aihe