Olen ostelemassa 316i:tä tai 318i:tä. vm. -88-90. Pitäis saada varmatoiminen käyttöauto ja kaipaisin tietoja vioista ja muusta oleellisesta. Vaikuttaa että osa vanhoista Bemareista on pommeja ja kone ei kestä juuri mitään, kertokaa kokemuksista! Ruiskua olen ajatellut kulutuksen kannalta, mutta onko käytännössä kaasari koneisiin eroa? Onko m-40 kone täys susi?, yksi on tarjonnut..
Ostamassa 316i
7
987
Vastaukset
- Feng
palstaa hiukan taaksepäin, siellä oli yksi keskustelu viritetty juuri ko. asian tiimoilta
Voipi olla että 88-90 mallista kaasaria saat hakemalla hakea... Eikös kaikki mallit ole olleet ruiskuja E30:sen kasvojenkohotuksen jälkeen eli vuodesta -88, jolloin myös tuli se paljon pelätty M40 kone. Kaasarilla olevat mallit ovat siis M10 koneisia ja -87 tai vanhempia. Tnnistat niistä mm. kromipuskureista.
Tuskin se M40 kone sen kummempi on kuin muutkaan, lukuunottamatta sitä tiheähköä jakopäänhihnan vaihtoväliä.
Suosittelisin sitä harvinaisempaa 318i mallia paremman suorituskyvyn takia.- E30 -
Terve! Itselläni on kyseinen M40 moottori toiminut täysin varmasti ja olen ollut tyytyväinen siihen ja sen tuomaan suorituskykyyn. Ainoa "pahe " on juuri se jakohihnan vaihtoväli, olisipa vain ollut ketjulla M40:ssäkin!
Suosittelen myös 318i mallia mm. suorituskyvyn takia. - Jyki
E30 - kirjoitti:
Terve! Itselläni on kyseinen M40 moottori toiminut täysin varmasti ja olen ollut tyytyväinen siihen ja sen tuomaan suorituskykyyn. Ainoa "pahe " on juuri se jakohihnan vaihtoväli, olisipa vain ollut ketjulla M40:ssäkin!
Suosittelen myös 318i mallia mm. suorituskyvyn takia.Joo, kiitos palautteesta! Armeijan vuoksi aika hankalaa tämä netissä käynti ja sopivan auton katselu.. Mutta pitää yrittää edelleen.
- anonyymi
niin sä et saa siltä naiselta mitään koska se ottaa pemulta
- pepe
Koneena M10 kaasari malli....
Ei mitään ongelmii..
Ainoa vika on, että mittaristo ei toimi oikeen kylmänä...sitten 5 min ajon jälkeen alkaa toimia..
Kulutus on kaupungissa ( 15 - 20l luokkaa..riippuu kaasujalasta)
Olen kuullut, että M40 kone on täyssusi jakohihnan takia...kannatan itten M10 konetta.. - pena
ei kannata työntää käsiä paskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223