Oon 14 vuotias poika ja oon ihastunu yhtee meiä luokkalaisee tyttöön. Ei olla sillee puhuttu ollenkaa, mut ainakun kävellää ohi ni se hymyilee mulle, et en tiiä tykkääkö se musta vai ei. Vinkkejä miten voisin kertoo sille et tykkään siitä?
Miten kertoa tunteista tytölle?
8
<50
Vastaukset
- Tyttös
Meet sen luo joskus ku sen ympärillä ei oo kavereita /hirveetä hälinää ja sanot vaan tyyliin "moi, onks sul tänää mitään, haluutko lähtee mun kaa kahville/leffaan/burger kingiin/puistoon". Jos se on kiinnostunu se kyl lähtee / suostuu sopii joskus tapaamisen :) jos sul on sen numero nii voit laittaa sen viestinä whatsapp.com se on helpompaa jos ujostuttaa. Parempi tietty ois jos voisit tutustuu tai ees kysyy kuulumisii ensteks
- 14vpoika
Mua vaan jännittää se että jos se ei suostukkaan, sit meille saattaa tulla iha oudot välit...
14vpoika kirjoitti:
Mua vaan jännittää se että jos se ei suostukkaan, sit meille saattaa tulla iha oudot välit...
Kyllä hän yhteen tapaamiseen suostunee. Sitten näette, oletteko kiinnostuneet toisistanne. Ja vaihdatte toki numeroita. Hyvin se menee. Ei vielä tuossa vaiheessa feilata.
- jormapajorma
Otat kyrpas esille ja alat vaan reippaasti, "hakkaan tattia" siinä sen likan eessä, niin jos se on sun tuppikullistas yhtään kiinnostunu, niin kyllä se ainaskin punastuu somasti!
Kokeile ihmeessä tätä, mulla on ainakin toiminu hienosti, joka kerta!- Kkhgf
Hei jorma, ootko 6v? Todella tyhmää..
- Kkhgfs
Hymyilethän takaisin? :) jos ujostuttaa, aluksi voit jutella ihan niitä näitä, esim jtn kouluun liittyvää. Jos teillepäin on tulossa tapahtumia tms voit kysyä onko tyttö menossa. Jos löytyy "yhteinen" meno, niin tokaiset siihen, että nähdään siellä.
Jos koulun jälkeen hänet jossain näet, käy juttelemassa. Siitä se pikkuhiljaa etenee. Tyttö kyllä huomaa kiinnostuksesi... - EiSeniinVaikeetaOo
Meet suoraan asiaan: Faktat pöytään huora, nään et oot d:n tarpeessa ja mulla sellanen on. sinä, minä, huomenna, meillä, netflix and chill
- pelkuriolenminä
Mä oon 14w tyttö ja oon ihastunu meiän luokan poikaan. Mulla on sama juttu että ei olla juteltu yhtään. =/ Mä olisin ikionnellineen jos se tulis puhuu mulle tai sanoo ees moi! Enkä uskalla ite mennä. Ärsyttää ku en uskalla. Mä joskus älyyn pojan tuijottavan mua ja aina kun katseet kohtaa molemmat kääntää päänsä. Pojan nään vasta ensi vuoden puolella koska hän asuu kaukana koulusta.. =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782