Täällä olisi nainen vailla salaista naisystävää. Oon n. kolmekymppinen ja hakusessa olis suht saman ikäluokan neitonen.
Bi-naista e-karjala - kymenlaakso akselilta
6
87
Vastaukset
- tahtooopitietää
Mistä päin enemmän oot, e-karjala vai kymenlaakso? :)
- MissDezzy
E-karjalasta enemmän :)
- hjseghnkjhe
Etsiskelen tässä itse kovasti jotain samantyyppistä seuraa... katselen ja mietiskelen. pitäisi löytyä sellainen ihminen joka kolahtaisi mutta ei se aina heti. satutko olemaan lappeenrannasta?
- Missdezzy
Samoilla ajatuksilla liikenteessä :) niiltä suunnilta juu oon. Olis ihan jees tutustua paremmin!
I am a 28 year bisexual woman looking for a woman to be friend and have a nice time together and of course pleasure of sex. I cant speak Finnish.I live in Tampere. I find it really hard to find someone when you are a foreigners. [email protected]
- joomullekans
Jyväskylästä ketään...?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066