Käyttekä ulkona iltaisin

yksinäinen-mies

Huomasin että en ole 19.00 jälkeen käynyt ulkona yli vuoteen. En käy iltaisin missään, ei ole sosiaalista elämää.

9

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku.mies

No käy nyt vaikka edes kävelyllä?

• Keissa

Minä taas tykkään käydä lenkillä illalla kun on jo pimeää. Ihan sopiva aika on klo 21.00 jälkeen. Kaupunkimme on turvallinen ja ei tarvitse pelätä roistoja.

• ikuisesti-yksin

En myöskään minä käy ulkona iltaisin. Miksi muka menisin kun ei ulkona ole mitään tekemistä.

• Ite oon nyt syksyn aikana käyny paljon iltasin kävelyllä. Puistossa on paljon perjantai-iltasin teinejä. Jotkut sanoo jopa moi, vaikkeivät tunne mua.

• 12324565

Kun asuin vielä "maaseudulla" kävin suht useinkin lenkillä ym. iltaisin, nyt kaupunkiin muutettuani en saa lähdettyä enee minnekkään illalla. Baareissa ym. en viihdy, lenkillä luonnonhelmassa tykkäisin käydä, muttamutta... Ahdistaa kaikki nämä ihmiset.

• idontgomuchout

Taisin käydä joskus kasariluvulla, ehkä vielä muutaman kerran ysäriluvun alkupuolellakin. Sitten on ollut vähän hiljaisempaa...

• Siiriskä

Jos ulkona käynnillä tarkoitettais esimerkiksi baareissa käyntiä, niin enpä ole yli vuoteen käynyt "ulkona". Ei kiinosta känniläisten horinat eikä semmoinen yksinäisyyttä lievitä saati että sieltä kavereita kehittyisi.
      Muulla tavoin, lenkillä tms. ulkoiluakaan en ole iltaisin enää harrastanut. Päivänvalo on parasta.

• nope22222

Ite käyn ulkona yleensä iltaisin ku ei viitti koko päivää sisälläkään olla

• iltahiippari

Itse liikun mielummin iltaisin, kun ei valo häikäise ja saa liikkua rauhemmassa. Illat on parasta aikaa mm. käydä kaupassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9404
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2940
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2726
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2581
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1985
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1882
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1836
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      51
      1382
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1244
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe