Hamsterini nukkui pois eilen. Oloni on surullinen ja tyhjä. :( Pikkuinen löytyi häkistään makaamassa kuolleena. Toivottavasti pikkuisen ei tarvinnut kärsiä. Minulla on niin paha mieli. Hamsteri oli noin 2-vuotta vanha.
Mikä on auttanut teitä jaksamaan lemmikin kuoleman jälkeen?
Hamsteri nukkui pois
suruinen
2
229
Vastaukset
- Helpottaase
Mun hamsteri kun jouduttiin lopettamaan suolitukoksen ja ilmeisesti myös kasvaimen vuoksi, itkin kolme päivää ja sitten alkoi hiljalleen helpottaa.. Ja kun sain hamsterin häkin tyhjennettyä mörtti röpöstä ja häkin pois silmistä.
- Uusihamsu
Mun hamsteri kuoli ti-ke välisenä yönä )= Mutta eilen hankittiin uusi joten on olo jo vähän helpottanu kun en häkkiä oisi suostunu myymään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265