Olen 13 Poika ja miulla on kysymys olenko pitkä vai liian läski ikäisekseen?
Pituus:175-179(?)
Paino: 80-86(?)
kertokaa molemmat pliis. Ja myös En ole mitenkään silleen "läski" Olen joku sellainen "chubby" tyyppinen vaikka on miun mielestä mulla lisäpainoa (paljon!)
Liian pitkä vai liian läski iäkseen?
8
83
Vastaukset
- Trolololollipop
Trololololololoo
- 23452345
COME ON!! Itse olen 16-vuotias, 183cm ja painan 110kg. Ei ylipainoa, lihasta vain.
Paino verrattuna pituuteen ei aina kerro koko kuvaa- Helpsieess
This makes me happy about myself. Kiitos, kun vastasit
Olet pitkä ja painava ikäiseksesi. Iso siis. :)
Mä olen jo aikuinen ja suunnilleen sinun kokoluokkaasi, enkä pidä itseäni läskinä, vaikka tokihan tuosta voisi sen 10 kiloa hävittääkin. Ehkä me ollaan molemmat niitä "chubbyjä" sitten mutta ei sinulla ainakaan mitään syytä huoleen ole. :)- Helpsieess
Oikea sana oli Pulskea tai pulska. My bad
Helpsieess kirjoitti:
Oikea sana oli Pulskea tai pulska. My bad
No eikö se chubby ole vähän sama asia? :D
- Helpsieess
Oldie kirjoitti:
No eikö se chubby ole vähän sama asia? :D
Se on sama En vaan muistanut suomennusta.
Helpsieess kirjoitti:
Se on sama En vaan muistanut suomennusta.
No suotta sinä pahoittelit asiaa. :) Asia kuitenkin tuli selväksi ilman mitään vaikeuksia.
Ja on myös olemassa ihmisiä, jotka nimenomaan tykkäävät siitä, jos toinen on vähän pulska ja ns. pehmeä pidellä. :)
Joka tapauksessa jos kehosi ei aiheuta sinulle fyysisiä tai terveysongelmia niin suotta huolehdit asiasta. Tokihan myös laihtuminen on mahdollista. Itse pudotin n. 30 kiloa silloin kauan sitten, kun olin vähän enemmän kuin pulska...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439