Epilepsia/ Akupunktio

meikeläinen

Kommentoin joku aika sitten epilepsiasta ja sen oireista/lääkityksestä. Mulle kokeiltu jo neljättä epilepsia lääkettä, Neurotol Slow, Lamixstal, Deprakine kaikista pahoja sivuvaikutuksia, nyt on menossa Gabrion...jota ollaan (toisen lääkärin avustuksella) purkamassa pois...jatkuvien sivuvaikutuksien takia (viimeisin sivuvaikutus, ankara pahoinvointi joka ei ole vieläkään loppunut) Olen lukenut paljon akupunktiosta.. ja sitä myös kokeiltiin eilen (puolentunnin hoito) en tiedä, yöllä sain oudon tunteen kuin tukehtuisin. Näin untakin että yritin juoda vetta, vesi ei yksinkertaisesti mennyt kurkusta alas. Havahduin oikeasti tukehtumisen tunteeseen. Aamukahvilla huomasin että silmät olivat turvoksissa ja kummallisen näköiset. Isäntä sano: "oot ku viikon ryypännyt". En oo aikoihin alkoa nähnytkään.

Kysymys kuuluu, onko kellään kokemusta akupunktio hoidosta epilepsian tai epilepsia lääkkeen purkamisen aikana?

1

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akupunktionainen

Epilepsian aikana kerran kävin ja olin silloin raskaana, tarkoituksena käynnistellä täysaikaista lasta tulemaan maailmaan... Koin sen erityisen mielenkiintoiseksi kokemukseksi mutta en muista sainko sitten kohtausta perään tai muutenkaan oliko siitä apua. Epilepsiani ei toistaiseksi ole vielä ihan tasapainossa. Ei se varmaan pahitteeksi ole noin omaa mieltäkin ajatellen. Uskon akupunktioon ja sehän laittaa varmaan veren kohisemaan ja kuona-aineet liikkeelle eli jospa sulla on jotain turvotusta sen takia. Kannattaa ihan lukea artikkeleita aiheesta varmaan googlettamalla ihan löytyy. Vanha konstihan se on eikä takuulla vaarallinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe