Chrysler neon

neonle2004

Onko kellä tietoa, onko autostick laatikkoa muunneltu/vahvistettu mallivuoden 02 jälkeen, mulla oli 02 ja laatikko porsi 110tkm, eilen tuli vaihdossa 120tkm ajettu täysin merkkihuollettu 04, ja yllätyin kuinka "sivistyneesti" laatikko toimi epäilyistäni huolimatta. Ongelmanahan noissa oli (ainakin ensimmäisissä) alimitoitettu öljypumppu jonka teho hyytyi ajan mittaan aiheuttaen laatikon vaurioitumisen.

1

204

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tccclutch

Nelivaihteisen jälkeen tuli toinen versio nelivaihteisesta n. 2003, joka oli kevennetty versio aiemmasta. Siis vähemmällä tehohäviöllä kulkeva, mutta valitettavasti samalla heikompi. 2001 ja vanhemmissa kolmevaihteinen, joka perustuu idealtaan vanhaan TorqueFliteen, etuvetoversiona tietysti.
      Pahin laatikon särkijä on nestettä laatikkoon vuotavan jäähdyttimen lisäksi huoltamattomuus/väärien öljyjen käyttö. VAIN ATF 4 käy. Useampia olen näitä täyskorjannut. Ihan kelpo laatikoita nämä ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      121
      766
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      706
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      678
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      583
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      577
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    8. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      516
    9. 26
      491
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      463
    Aihe