Harvinaiset 50e setelit.

Mikä arvo 50e setelillä. Englannissa painettu ja hologrammin yläpuolella koodi. H0008E5 Myyty 007 alkuisia mutta muuttuuko arvo tuolla 008 alkuisella?

14

5535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E_Slovakia_Draghi

      Itselläni tällä hetkellä lompakossa 20e seteleitä maakoodilla E = Slovakia / Draghi, U= Ranska / Trichet, X = Saksa / Trichet.

      Voisi äkikseen olettaa tuon E = Slovakia / Draghi - nro E06100xxxxx ja painokoodi R028C1 (jos oikeinkatsoin) voivan olla kiinnostava, mutta pitäisi tietää haluttavien sarjanumerot ja painokoodit.

      "Eurosetelit kuvina" - (allekirjoitukset ja maakoodit / kirjaimet ym.)

      - http://www.suomenpankki.fi/fi/setelit_ja_kolikot/eurosetelit/pages/eurosetelit_kuvina.aspx

      - ->

      Varsin tylsiä nämä 'sisäsiittoiset' FIN-artikkelit joissa puhutaan vain suomalaisista seteleistä, eikä ilmeisemmin niistäkään kattavasti.

      Olisi kiinnostava saada jostakin kattava EU-lista arvokkaammista seteleistä selkeästi listattuna.

      - ->

      "Onko sinun lompakossasi 50 euron seteli, jonka arvo on 10-kertainen? Tarkista!"

      "Helmikuussa Oulussa huutokaupattiin 20 euron seteli, jossa oli L-kirjain ja Draghin allekirjoitus. Sen lähtöhinta oli 650 euroa, ja se meni 1070 eurolla, Suomen Numismaatikkoliiton jäsen Marko Puumala kertoo."

      - http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1441951141341.html

      "Näin tarkistat onko taskussasi oleva seteli keräilyharvinaisuus"

      - http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015091220337548_uu.shtml

    • E_Slovakia_Draghi

      Olisi helppoa jos olisi jokin EU-hakukone, joka olisi listannut kaikkien kiinnostavien setelien numerot ja siihen voisi sitten vain syöttää setelin maakoodin, numeron ja painokoodin. Taitaisi olla liian mammuttimainen työ.

      Tuosta laitatte vaikka Google-kääntäjään Fr- En (suomeksi saattaa antaa kehnon käännöksen) kohdat 1 - 3 niin satte kiinnostavaa perusinfoa.

      "Vos pièces et billets valent plus cher que ce que vous croyez"

      - http://www.metronews.fr/conso/numero-de-serie-signature-defaut-de-fabrication-debusquez-les-pieces-et-billets-qui-valent-de-l-or/mnjt!VMcE0XbLipIuQ/

    • arvoavaiei

      Tietääkö kukaan onko suomalainen 50e Draghin allekirjoituksella minkä arvoinen? Koodi on R048B4

    • vkr

      ei voi olla harvinaisia nämä 20euron setelit jois on l alkuinen numerosarja koska kun oli tää iltasanomien juttu,niin mulla oli rahapussissa 3 sellaista seteliä lisäksi yhdessä olit tähden sisällä e006 numero

      • E_Slovakia_Draghi

        Mutta eihän se pelkkä L-alkuisuus yksin osoita setelin keräilyarvoa, vaan kaikki muut setelin tiedot kokonaisuutena ja sitten vielä itse setelin kuntokin.


    • Maailmanmaailma

      Mulla 50e seteli, L ja D001. Tietääkö kukaan onko mitään arvoa?

    • 50e M Draghi H00172352502 v.2002

    • Tahvabnainen

      juu, saat niistä kaikista 3€/kpl, lähetät vaan mulle, niin maksan sen mielelläni.

    • Tokitoki

      Jos löytyy 3e. kolikoita niin myyn mielelläni!

    • Anonyymi

      Sain kassalta vuoden 2002 50euron setelin E001B3 onko arvokas?

      • Anonyymi

        Kyllä on. Voin maksaa pari kymppiä.


    • Anonyymi

      Mielen kiinnosta kyselen kun en itse hirveämmin näistä tiedä sain itselleni 50€ setelin painettu 2002
      H0006 alkuinen
      R051A2 jos joku osaisi auttaa ja kertoa onko harvinainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe