Harvinaiset 50e setelit.

Mikä arvo 50e setelillä. Englannissa painettu ja hologrammin yläpuolella koodi. H0008E5 Myyty 007 alkuisia mutta muuttuuko arvo tuolla 008 alkuisella?

14

5535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E_Slovakia_Draghi

      Itselläni tällä hetkellä lompakossa 20e seteleitä maakoodilla E = Slovakia / Draghi, U= Ranska / Trichet, X = Saksa / Trichet.

      Voisi äkikseen olettaa tuon E = Slovakia / Draghi - nro E06100xxxxx ja painokoodi R028C1 (jos oikeinkatsoin) voivan olla kiinnostava, mutta pitäisi tietää haluttavien sarjanumerot ja painokoodit.

      "Eurosetelit kuvina" - (allekirjoitukset ja maakoodit / kirjaimet ym.)

      - http://www.suomenpankki.fi/fi/setelit_ja_kolikot/eurosetelit/pages/eurosetelit_kuvina.aspx

      - ->

      Varsin tylsiä nämä 'sisäsiittoiset' FIN-artikkelit joissa puhutaan vain suomalaisista seteleistä, eikä ilmeisemmin niistäkään kattavasti.

      Olisi kiinnostava saada jostakin kattava EU-lista arvokkaammista seteleistä selkeästi listattuna.

      - ->

      "Onko sinun lompakossasi 50 euron seteli, jonka arvo on 10-kertainen? Tarkista!"

      "Helmikuussa Oulussa huutokaupattiin 20 euron seteli, jossa oli L-kirjain ja Draghin allekirjoitus. Sen lähtöhinta oli 650 euroa, ja se meni 1070 eurolla, Suomen Numismaatikkoliiton jäsen Marko Puumala kertoo."

      - http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1441951141341.html

      "Näin tarkistat onko taskussasi oleva seteli keräilyharvinaisuus"

      - http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015091220337548_uu.shtml

    • E_Slovakia_Draghi

      Olisi helppoa jos olisi jokin EU-hakukone, joka olisi listannut kaikkien kiinnostavien setelien numerot ja siihen voisi sitten vain syöttää setelin maakoodin, numeron ja painokoodin. Taitaisi olla liian mammuttimainen työ.

      Tuosta laitatte vaikka Google-kääntäjään Fr- En (suomeksi saattaa antaa kehnon käännöksen) kohdat 1 - 3 niin satte kiinnostavaa perusinfoa.

      "Vos pièces et billets valent plus cher que ce que vous croyez"

      - http://www.metronews.fr/conso/numero-de-serie-signature-defaut-de-fabrication-debusquez-les-pieces-et-billets-qui-valent-de-l-or/mnjt!VMcE0XbLipIuQ/

    • arvoavaiei

      Tietääkö kukaan onko suomalainen 50e Draghin allekirjoituksella minkä arvoinen? Koodi on R048B4

    • vkr

      ei voi olla harvinaisia nämä 20euron setelit jois on l alkuinen numerosarja koska kun oli tää iltasanomien juttu,niin mulla oli rahapussissa 3 sellaista seteliä lisäksi yhdessä olit tähden sisällä e006 numero

      • E_Slovakia_Draghi

        Mutta eihän se pelkkä L-alkuisuus yksin osoita setelin keräilyarvoa, vaan kaikki muut setelin tiedot kokonaisuutena ja sitten vielä itse setelin kuntokin.


    • Maailmanmaailma

      Mulla 50e seteli, L ja D001. Tietääkö kukaan onko mitään arvoa?

    • 50e M Draghi H00172352502 v.2002

    • Tahvabnainen

      juu, saat niistä kaikista 3€/kpl, lähetät vaan mulle, niin maksan sen mielelläni.

    • Tokitoki

      Jos löytyy 3e. kolikoita niin myyn mielelläni!

    • Anonyymi

      Sain kassalta vuoden 2002 50euron setelin E001B3 onko arvokas?

      • Anonyymi

        Kyllä on. Voin maksaa pari kymppiä.


    • Anonyymi

      Mielen kiinnosta kyselen kun en itse hirveämmin näistä tiedä sain itselleni 50€ setelin painettu 2002
      H0006 alkuinen
      R051A2 jos joku osaisi auttaa ja kertoa onko harvinainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe