Kukaan työpaikassani ei kävellyt ulos. Alustavan arvion mukaan ulosmarssiin osallistui kaikkiaan noin 1 000 työntekijää eri puolilla Suomea. Ulosmarssilla protestoitiin hallituksen aikeita heikentää palkansaajien työehtoja.
En lakkoile, minulla on hyvä työpaikka !
15
<50
Vastaukset
Kuinka kauan sinulla on hyvä työpaikka? Mikäli näitä kohnojen suunnitelmia ei estetä?
- Josasiat
paramee lakkoilemalla, olen eturivissä !
Josasiat kirjoitti:
paramee lakkoilemalla, olen eturivissä !
Eivät ensin, eivätkä suoraan, mutta avaa yleensä keskusteluyhteyden. Eli aletaan keskustella, eikä mennä lestadiolaisella marssijärjestyksellä, jolla tuntuu olevan kovastikin yhtäläisyyttä diktaruuriin.
- Entajua
kenenkään palkkoihin eo ole koskettu, puhumattakaan lakkooikeudesta !
- Kukakirjoittikaan
Onko Citymarketin johtajakin täällä avaajana? Kukaan kaupan työntekijä ei tuollaista kirjoita ja muualta ei vielä ole ulosmarssittukaan, no Rautaruukilta kyllä, mutta siellä ei takuulla kukaan jäänyt sisälle.
- Hampssu
EK;n trollihan palstoilla seikkailee, mutta jutut haiskahtavat niin kauas, että oikeastaan naurattaa, kuinka heikkotasoisia trolleja EK on palkannut, tosin, jos palkkaaja on Häkämies, tämä trolli on häneen verrattuna "nero".
- Jännänähdä
Iltalehden tietojen mukaan muuta kymmenen on marssinut ulos. Suurimmasta osasta marketteja ei marssinut yksikään työntekijä ulos.
Se ulosmarssi ainakin meni puihin täydellisesti.
Saa nähä ensi perjanatina jääkö autojen pysäyttäminenkin muutamaan kymmeneen. Saattaa AKT:lla tulla jäsenpako jos oikein alkaa riehumaan. Sekin AKT:ssa on nähty 1980-luvulla. Lakkohömpässä menetti puolet jäsenistään.
Ahtaajathan kyllä käyttävät kaikki mahdolisuudet pistää takapuoli kannolle. - Ruukkimylly
Käy vielä niin, että Rautaruukilla kukaan ei jää sisälle, kaikille tarjotaan lopputili!
- Tehdas_siirretään
Ruukkimylly kirjoitti:
Käy vielä niin, että Rautaruukilla kukaan ei jää sisälle, kaikille tarjotaan lopputili!
ruotsiin ja punikit laitetaan kävelemään.
- tamminentaisipelätä
Tehdas_siirretään kirjoitti:
ruotsiin ja punikit laitetaan kävelemään.
HS: Rautaruukin ex-toimitusjohtaja Sakari Tamminen muutti Portugaliin
"Talous 29.07.2015 - 09:40 5
Kolme suomalaista ison pörssiyhtiön entistä toimitusjohtajaa on muuttanut lyhyen ajan sisällä eläkkeelle Portugaliin, kertoo Helsingin Sanomat. Suomi ei voi verottaa sinne maksettavia eläkkeitä, eikä myöskään Portugali verota niitä. "
Tamminen möi tehtaan Ruotsiin ja lähti itse Portugaliin. Siinäkö esimerkkiä kansalaisille. - kekkulinesimerkki
tamminentaisipelätä kirjoitti:
HS: Rautaruukin ex-toimitusjohtaja Sakari Tamminen muutti Portugaliin
"Talous 29.07.2015 - 09:40 5
Kolme suomalaista ison pörssiyhtiön entistä toimitusjohtajaa on muuttanut lyhyen ajan sisällä eläkkeelle Portugaliin, kertoo Helsingin Sanomat. Suomi ei voi verottaa sinne maksettavia eläkkeitä, eikä myöskään Portugali verota niitä. "
Tamminen möi tehtaan Ruotsiin ja lähti itse Portugaliin. Siinäkö esimerkkiä kansalaisille.http://www.kauppalehti.fi/uutiset/rautaruukin-tammisella-meheva-elakejarjestely/LzjWXvi4
Citymarkettien työntekijäthän eivät marssineet vain ulos, vaan myös sisälle, koska kävivät ulkona vain varttitunnin happitauolla.
- Typerääkityperämpää
lakkokkihotusta..
- bhhhg
Miksi työnantajaa pitää rankaista lakolla. Hallitushan se venkuloi.
- Waalruussi
Lomittajan palkka maksetaan kun jaksetaan ja kilometrirahat loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681