Lihoan aivan saatanan nopeasti. Olen 14-vuotias tyttö ja liikun ihan normaalisti. Mun luut on kyllä ihan sairaan isot enkä oo nähny kenelläkään sellasia, kun olin pienempi näytti siltä että mulla oli neljä tissiä xD en usein kehtaa käyttää bikineitä, en siis usein ui :D mutta siis, mun kehoni on siis tosiii outo. eilenkin join kaksi lasillista kokista ja kävin 2 tunnin kävelyllä ja 15 min juoksemassa. tänään heräsin ja katsoin peiliin, niin näin ihan selvästi rasvat mun vatsani ympärillä, siis en kestä en voi syödä mitään ilman että kukaan huomais et oon lihonnu. oon yrittäny vähentää mun syömistä mut mikään ei auta. ja toi otsikko on vaan siks et oon nolo ja haluun tänne jotai auttaa mua täs ongelmas xD
Lihoan 5 kiloa päivässä
läskilapsi
3
246
Vastaukset
- läskilapsi
niin ja vatsan pitäminen normaalina/rentona sattuu välillä, joten vedän sitä "automaattisesti" vähän sisään
- expullukka
aika mahdotonta lihoa 5kg /pvä. Mutta jos lihoat koko ajan oletko näännyttämässä itsesäsi että olet ns säästöliekillä? Eli keho pitää joka ikisestä kalorista kiinni! Rasvaa tarvitaab laihtumiseen-oiekasti ja ruokaa.Mene lääkäriin.
- Voieikäää
Anoreksiako vaivaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011571
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58981Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 61866
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t265754Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10750Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä339694Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74686Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58684