Lihoan aivan saatanan nopeasti. Olen 14-vuotias tyttö ja liikun ihan normaalisti. Mun luut on kyllä ihan sairaan isot enkä oo nähny kenelläkään sellasia, kun olin pienempi näytti siltä että mulla oli neljä tissiä xD en usein kehtaa käyttää bikineitä, en siis usein ui :D mutta siis, mun kehoni on siis tosiii outo. eilenkin join kaksi lasillista kokista ja kävin 2 tunnin kävelyllä ja 15 min juoksemassa. tänään heräsin ja katsoin peiliin, niin näin ihan selvästi rasvat mun vatsani ympärillä, siis en kestä en voi syödä mitään ilman että kukaan huomais et oon lihonnu. oon yrittäny vähentää mun syömistä mut mikään ei auta. ja toi otsikko on vaan siks et oon nolo ja haluun tänne jotai auttaa mua täs ongelmas xD
Vastaukset 3
- läskilapsi
niin ja vatsan pitäminen normaalina/rentona sattuu välillä, joten vedän sitä "automaattisesti" vähän sisään
- expullukka
aika mahdotonta lihoa 5kg /pvä. Mutta jos lihoat koko ajan oletko näännyttämässä itsesäsi että olet ns säästöliekillä? Eli keho pitää joka ikisestä kalorista kiinni! Rasvaa tarvitaab laihtumiseen-oiekasti ja ruokaa.Mene lääkäriin.
- Voieikäää
Anoreksiako vaivaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601522Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291190Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52690
- 46685
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568