Olis tommonen tarjolla aika makeeseen hintaan(45000 mk-tinkiminen. onko sopiva).
Millaiset ajo-ominaisuudet?
Mitä pitäisi tarkastaa ennen ostoa?
Onko tiedossa remontteja tai muuta pientä kivaa?
Kulutus/käyttökulut?
Suorituskyky?
Ruostuuko helposti?
Varustetaso?
Mitä muuta pitää ottaa huomioon?
BMW 316i vm. '91
2
525
Vastaukset
- SorosII
Kato onko takarenkaiden raarissa paljon ruostetta.
Ja sitten muutenkin ei saisi olla yhtään vikaa, jos on joku hajalla niin on pian paljon muutakin ja korjaaminen on kallista. Mutta kun bemarin saa kuntoon niin kyllä se sitten myös kestää.
Suorituskyky on Suomen oloihin hyvä; minua ei ole moni ohittanut Lahden moottoritiellä, mutta kiihdytyksissä saatat hävitä aika monille. - jp
e36,sen ja olen ollu tyytyväinen auton ajettavuuteen,ja uskon että se on vakiona huomattavasti parempi ajaa ku usea muu auto.Remonteista en tiedä,olen ite ajanu autollani 30000 (yhteensä ajettu 105000km) eikä ole ollu mitään isompaa,ainoastaan mittarivalon himmennin hajosi.(taka iskari myös,mutta se oli oma moka)1.6 litranen syö 7-8 litraa seka ajossa,tosin paljon ajotavasta riippuvainen.100 hp eli ei se mikään raketti ole,mutta kyllä sillä suomessa kerkiää.(ite kyllä tahtosin lisätehoa)Olettaisin että auto on kyllä kestävä tekniikalta ja pellit on peltiä eikä vain kahenkertasta maalia niinkuin japseissa.Vakio varustushan on aika köyhä niinku yleensä pemareissa ja alkuperäset lisävarusteet maksaa ja paljon.Jos aiot ostaa auton niin osta mersu tai pemari,muuthan on vain kulkupelejä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602