Eli ois tarkotuksen ens vuonna sitte ku täyttäny 15 nii hankkii mopo, mut en sit yhtää tiiä et mikä :'D eli minkälaine ois semmone hieno ja sopiva n. 167cm pitkälle.
Oon itte katellu ainaki apriliaa nii onko kokemuksia?
mikä mopo tytölle?
12
<50
Vastaukset
- Mopomään
Osta Yamaha DT ne on matalia ja luotettavia. Aprilia on myös tosi laadukas merkki.
- derbilojaan
Derbi tyttö olen, enkä suosittele ainakaan derbiä! Rieju tai apikka, molemmat laadukkaita ja helposti saa osia jos tarvitsee jotain, kokemusta löytyy ;)
- Eivittuuuu
Hei mitä vittua nyt taas. Derbi ja Aprilia ovat molemmat piaggion omistuksessa ja tulevat samalta tehtaalta. Eli siinä on pelkät tarrat eroa derbiin.
- hyvin.tiiät
Eivittuuuu kirjoitti:
Hei mitä vittua nyt taas. Derbi ja Aprilia ovat molemmat piaggion omistuksessa ja tulevat samalta tehtaalta. Eli siinä on pelkät tarrat eroa derbiin.
meinaat varmaan gileraa, apriliassa on am6 moottori, gilerassa rabasa samoin kuin derbissä
- hyvin.sääki.tiiät
hyvin.tiiät kirjoitti:
meinaat varmaan gileraa, apriliassa on am6 moottori, gilerassa rabasa samoin kuin derbissä
uusissa derbeissä, apikoissa ja gileroissa rapasan moottori
- Kiinnostunuttytöstä
osta joku kyykkymopo.
Näytät siin sopivalta kunha sinulla on tiukat housut... - derbi4life2
derbi
- kyykky
Kyykkymopo sopis
- Mopojäbä
Noniin lapset. Ihan vain tiedoksi että Derbi ja Aprilia on samoista osista koottuja koneita. Että niissä ei eroja paljonkaan ole. Ja Derbikin on ihan hyvä vehje kunhan pidät huolta.
- hyvin.tiiät
Apriliassa ja derbissä on eri kone
aprilia ei ole sama asia kuin gilera, jossa sattuu olemaan sama kone kuin derbissä - OnONOn
Apriliaan on tullut derbin moottori(=rabasa) vuonna 2007. Sitä aiemmin valmistetuissa aprilioissa on moottorina MInarelli am6
- KOima
oota vuosi ja osta kevari, kun 2 vuotta ollut kortti niin koratat A2 ja hommaat kunnon ja hienon pyörän jossa se 35kw niin jää mopo jonnet pahasti jälkeen sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702209Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191763- 861622