Ihastukaa mahdollisimman usein siinä piilee elämän virta , jopa rakastuminen on mieletön kokemus se vain pilataan menemällä naimisiin . Rakkaus kuihtuu kun sitä pidetään itsestään selvyytenä , kun ollaan naimisissa . Noin se ei ole
Ihastukaa JA rakastukaa
5
147
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän hyvä väylä on Bumble sovellus.
- Anonyymi
Kumpikaan noista ei vain ole sellainen juttu, jonka voisi vain päättää. Noihin ei voi lainkaan itse vaikuttaa. Minä olen hyvin harvoin ihastuvaa sorttia, joten enpä oikeastaan koe noissa mitään elämän kannalta oleellista. Mulle riittäisi hyvin se, että rakastuisin ihan vaan kerran. Enempää en kaipa. Minusta rakastuminen on itseasiassa ihan hiton rasittava tunne.
- Anonyymi
Eri mieltä. Pitää muistaa, että turvallisuus ja ennustettavuus ovat kuitenkin erittäin tärkeitä tekijöitä onnellisuudessa.
Kuka jaksaisi syödä pelkkää hattaraa eläkseen. - Anonyymi
Niin kai sitten, jos ei saa aikaansa muuten kulumaan. Pysyvyyden puute on se miksi en itse tosissani tavoittele ketään. On niin helppo vaihtaa.
- Anonyymi
Tuomohannalta hannatuomoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1053555Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2072286Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02120Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k381859Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91659- 951118
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5920- 51882
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69847Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130812