mitä lahjaksi ottakaa kantaa please..
mitä lahjaksi poikaystävälle???
4
4231
Vastaukset
- itse ainakin toivon
..ns. b-rappua ja ota suihin. on varmasti tyytyväinen.
- *Enkeli*
Riippuu ihan minkä ikäinen ja tyylinen poikaystäväsi on..Jos hän on mm.autohullu,niin eiköhän se "auto seinäkalenteri 2005" olisi hyvä :) Tosin,jos hän on huumorimiehiä,saattaisi paikallaan olla vaikka joku hauska muki,missä on jotain tekstiä,joka saa suun sopivaan hymyyn.
Joku omaperäinen on kuitenkin aina paras:)
Itse hankin parille poikakaverille isot tuopit,jotka sitten täytin suklaalla ja karkilla :) Ja pojat sanoivat pitävänsä *hymy*
Toivottavasti löytyy jotain sopivaa,hyvää joulua:) - minäpäse
Jos haluut vähän erinlaisen lahjan käy katsomassa tältä sivulta http://www.dogtag.fi
Mä ainakin olen löytänyt sieltä hyviä lahja ideoita. - AimoB
Hei
Itse olen löytänyt täältä hyviä lahjaideoita eri kemuihin.
Nämä ovat etsineet lahjaideoita eri kauppiailta.
Onko poikaystäväsi innostunut jostain erityisestä?
Katso täältä jos saisit jonkun idean
www.apuri.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819