Perjantaina lomien vuoksi olin yksin iltavuorossa. Seurana illan aikana vain tyttö joka vastaa siisteydestä. Kertoi töihin tullessaan ostaneensa uudet työkengät, ja ilmoitti sisään ajavansa kengät tänä iltana. Olin usein nuuskinut iltavuorossa tytön työkenkiä. Kenkien sisäpohja oli nahkaa, ja koska malli oli ns.open toe näkyi ihanasti kuinka varpaat olivat piirtäneet jälkensä kenkien kärkeen.
Tytöllä oli useimmiten sukkikset jalassa joten varpaat näkyivät ihanasti ja munaa nostattavasti kenkien kärjestä. Olin monet kerrat runkannut noita kenkiä haistellen spermat ulos munasta pukuhuoneen lattialle.
Uudet kengät olivat lähes samaa mallia kuin vanhatkin, ja siivoukset suoritettuaan tyttö poistui viikonlopun viettoon. Itse poistuin naisten pukuhuoneeseen muna seisovana tutkimaan löytyisikö vanhat kengät tytön kaapista. Kengät löytyivätkin pukuhuoneen penkin alta, juuri kuin minua varten jätettynä. Riisuin vaatteeni ja seisoin alasti paljasterskainen muna pystyssä naisten pukuhuoneessa. Otin nuo hikiset kengät esiin ja hieroin terskaa toisen kengät sisäpohjaan samalla toista kenkää varpaiden kohdalta nuuskien. Hikinen nahka tuoksui ihanalta ja aloin tunkea terskaa toisen kengän varpaiden aukosta sisään.
Kengän pohja hieroi nautinnollisesti terskan alapintaa ja asetuin lattialle selälleni, haistelin ja nuolin kengän hikistä sisäpohjaa samalla kun runkkasin toisella kengällä munaani. Paljas terska näytti kiihottavalta liikkuessaan kengän pohjaa vasten samalla päästäen kiimapisaroita liukasteeksi. Eikä kauaa tarvinnut kenkää nussia ja toista haistella kun spermat lensi ryöppynä kengän pohjaan. Sen jälkeen hengityksen tasausta ja kengän pohjan siivous. Innolla odottelen josko voisin tuoda nuo ihanat kullin kovettaja jalkineet kotiini, ja runkkailla niihin kotona ilman kiinnijäämisen riskiä. Toisaalta kiinnijäämisriski lisää tilanteen kiihottavuutta.
Työkengät talteen
7
129
Vastaukset
- korkkareitakin
Ootko päässyt nuolemaan myös korkkareita? Mahtaa olla ihanat aromit päivän käytetyissä avokkaissa.
- Kenkämies
Kyllä olen. Duunissa se naisten pukuhuone on minulle varsinainen "aarreaitta". Konttorin naiset kun käyttävät samaa tilaa asusteiden (lue kenkien) vaihtoon. Mahtavia kokemuksia ja runkkuhetkiä on tullut siellä vietettyä ja ainakaan vielä en ole kenkien haistelusta ja niihin runkkaamisesta jäänyt kiinni.
Kesällä varsinkin oli viikonloppuhommissa ihania hetkiä hikisten kenkien pohjia nuoleskellen ja haistellen, samalla alasti lattialla istuen ja munaa kengän sisään työnnellen.
Parit kappaleet noita open toe mallisia paljon pidettyjä löytyy pukuhuoneesta, ovat ehdoton suosikkini. Mahtavat aromit ja runkatessa osa nautintoa on seurata kuinka kiimatipoista kiiltävä terska sukeltaa kerta kerran jälkeen hikisen kengän varpaiden aukosta sisään, ja runkkauksen lopuksi punaisena sykkivä terska lennättää spermalastin kohden kengän kantapäätä. Juuri siihen missä sukkisjalan kantapää on jättänyt oman merkkinsä. Onneksi kenkiä on vielä tähän asti riittänyt haisteltaviksi, nuoleskeltavaksi ja naitavaksi. - SienestätVain
Voe hyvä mies! Miksi sinä et oikeasti nussi?
- Kenkämies
Totta mooses minä nussin. Vaimolla naidessa hikiset sukkikset jalassa, työntää hikiset sukkisvarpaat suuhuni ja komentaa nuuskimaan samalla toisen jalan varpaita. Jos et ole koskaan haistellut kauniita hikisiä naisten kenkiä/sukkiksia, saati sitten runkannut spermoja hikiseen kenkään, et omaa samaa fetissiä kuin minä.
Huhhuh! Nyt on kyllä myönnettävä, että kadehdin sua todella paljon. Mikään ei tosiaan oo parempaa kunnolla tuoksuvat naisten kengät...
Huuh .. opentoet just suosikkeja ... kulli kovana luin tämän.
- Kenkämies
Eilen illalla ne vanhat hikiset työkengät muuttivat luokseni. Mahtava runkkaushetki illalla. Terska hankasi ihanasti kengän pohjaa nussiessani tuota hikistä kenkää. Mahtava seisokki kullissa ja terska aivan tummanpunainen kun työntelin kengän sisään ja haistelin sekä maistelin ihanaa tuoksua ja suolaista aromia toisesta kengästä. Eipä kauaa kestänyt kun sperma lensi kengän pohjaan peittäen nuo hikisten sukkisvarpaiden sinne piirtämät kuviot.
Pitänee muistaa että oikean jalan kenkään nussitaan spermat sisään ja vasenta kenkää haistellaan, etteivät hikiaromit haihdu kenkää "siivotessa" spermoista.
Kuumia hetkiä tulossa tuomaan iloa pimeneviin syysiltoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256590Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604142Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513389Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902944Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851940Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341626- 881453
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141433Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741409Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386