Minulla olisi (ja koko ajan tulee lisää) postimerkkejä kaikkialta maailmasta. Varmaankaan eivät ole harvinaisia tai arvokkaita, mutta ehkä jotakuta voisi kiinnostaa vaikka joku tietty aihe. Kyseessä on siis ihan käytössä olevia merkkejä, joita kirjeiden mukana saapuu monia viikossa. Jos vaikka joku aloitteleva keräilijä kiinnostuisi.
En kaipaa merkeistä maksua, vaan niille kodin, jossa niistä voisi olla jotain iloa. Kauniita kun ovat, en viitsisi suoraan roskiinkaan heittää.
Jos kiinnostusta on, niin pistän sen jälkeen yhteystietoja.
A: Merkkejä
finn_lily
1
301
Vastaukset
- Nina
Hei,
olen juuri aloittanut postimerkkien keräilyn. Minulla on perintönä saatuja vanhoja merkkejä, muttei paljonkaan uusia. Olisin kovinkin kiinnostunut, koska kerään ainakin tällä hetkellä koko maailman merkkejä sekä erikseen eläimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1002080Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2891886Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3361719Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041565Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht961337- 311237
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤661064- 511047
- 581038