Halpahallista Muhoksella

Jokke55

Oletteko "törmänneet" Muhoksen Halpahallissa ilmiöön, että tuotteet ovat tarjouksessa, mutta niistä peritään kassalla normaali hinta?. Itselleni kävi 12.9.15 viimeksi niin, mainitsin asiasta kassalle, niin oikea hinta (tarjoushinta) löytyi heti. Olen törmännyt samaan asiaan tässä kaupassa kuukausittain, eikä kassa pahoittele asiaa mitenkään!. Mistähän löytävät näitä "epäystävällisiä" kassatyttöjä tähän kauppaan töihin?. Mutta on kyllä tässä kaupassa todella asiallisiakin myyjiä onneksi..

4

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lars-Leevi

      Kuulu oikeisiin piireihin niin saat hyvää palvelua!

    • mainemenee

      Vääriä hintoja on omissa kuiteissanikin ollut, ja aina korkeammat, kas kummaa! On totta, että osa työntekijöistä on ystävällisiä, osa ei. Mm. joitakin sairaita ja huonokuntoisia on käynyt viimeisillä voimillaan sinnittelemässä, että saisi ostettua ruokaa, niin on katsottu kuin halpaa makkaraa. Hyi olkoon!! Potku persuuksille muutamille!

      • Ceere

        Annanpa vastauksen tähän kiperään kysymykseesi. Itse olen ollut kauppa-alalla noin 30 vuotta ja voin sanoa, että näitä virheitä sattuu joka viikko ihan kaikilla kauppaketjuilla. Olen ollut aikoinaan töissä niin K, T,S ja jopa Halpa-halli ketjussa, joten tiedän asian. Virhe johtuu yleensä siitä, että on jäänyt vahingossa tarjouslappu tuotteen kohdalle, vaikka tarjous on jo päättynyt. Tuotteita on kaupassa tuhansia, joten muutama lappu saattaa hyvinkin unohtua, vaikka kuinka hyvin ne hyllyt tarkistaisi. Tämä on faktaa. Kukaan ei tahallaan niitä lappuja sinne jätä, koska siitä ei ole kaupalle muuta kuin haittaa, koska asiakkaat saattavat luulla, että ne ehkä jostain syystä ne sinne tahallaan jättävät ja asiakkaat siten mielensä pahoittavat.
        Kukaan meistä ei ole täydellinen, en edes minä, vaikka siltä joskus tuntuu ( ymmärrä tämä keventävänä vitsinä). Se minua kyllä ihmetyttää, että vaikka joskus tuotteen hinta on laskenut, mutta se kalliimpi hintalappu on jäänyt paikalleen, niin sitä eivät sitten asiakkaat huomaa ja kassalla sano, että otit liian vähän hintaa. Näin se on valikoiva tuo meidän mieli. Totta, että kaikki eivät sovellu asiakaspalveluun, aivan kuin ei kaikista ole esim. rakennushommiinkaan. Toivotan sinulle mukavia kauppahetkiä.


      • muutamakinliikaa

        Halpiksessa suuri osa työntekijöistä on ystävällisiä; mutta muutama mutruhuuli on joukossa. Sen voi tsekata kuka vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe