Onko jollain kokemusta suomalaisten pitämistä majoituksista ? Oletteko olleet tyytyväisiä ?
Edullinen hyvä majoitus Roomassa
1
223
Vastaukset
- Leenaknuuttila
Buongiorno kaikille, ja Rooman lähialueen majoitusvinkki, ennenkaikkea kesäkaudelle.... Olen asunut Rooman pohjoispuolella jo 30v ja minulla on kaksikin majoitusvaihtoehtoa, molemmat ihanalla järvialueella ja tunnin matkan päässä niin Roomasta kuin kentältäkin. tRevignano Romanon asunto on keskiaikuisen järvenrannalla olevan kaupungin keskustassa, ihastuttava paikka nauttia niin järvestä, Roomasta, Etruskialueista kuin muutenkin aidosta maaseudusta... Toinen asunto on Braccianossa, maalaistalon erillinen siipi, tilaa neljälle henhelle. Sen eittely voi olla teille tuttu Jaakko Selinin ohjelmastikin. Vuokra-auto on maalla välttämättömyys mutta pikkukaupungeissa liikkuminen on helppoa ja Roomaan pääseee tunnissa junalla.
Olen myös virallinen Rooman opas ja kauttani voi tilta yksityisiä opaspalveluja yllättävänkin edullisesti.... nIin Roomaan kuin muuallekkin Italiaan tai yksityisille kiertomatkoille.
Lisätietoa www.leenaknuuttila.jimdo.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286