Persheet penkkiin.

ö-Öö

Koska palstalla ei ole pahemmin keskusteluja turvapaikanhakijoista, tai maan poliittisesta tilanteesta, päätin kirjoittaa sellaisen.

Suomessa huutava pula pakolaisista. Koska kantasuomalaiset ovat intoutuneet julistelemaan lakkouhkauksiaan kaikesta mahdollisesta tekosyystä, on maahan saatava pikimiten rutkasti pakolaisia tekemään työtä. Joka ikinen ammattiliitto on uhonnut menevänsä päiväksi lakkoon rahan takia.

Sitä olen ihmetellyt, miksi kansanliike ei ole voimakkaampi. Esim palloliitto, eläkeläisten järjestöt, MTK tai Valio eivät ole vielä antaneet lakkovaroitustaan. Siis suomen kiihkeimmät kommunistit.

Olisikohan kaikkien suomen loispummieläkeläisten, potkupalloilijoiden, potunviljelijöiden jne syytä iskeä perseensä penkkiin perjantaina, jotta maahan saataisiin riittävästi halpatyövoimaa ulkomailta pakolaisten muodossa, että maa nyt edes jotenkuten pyärii tulevan hallituskriisin ajan?

=DW=

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ö-Öö

Hehe

Perjantaina on "iso" mielenilmaus tsadissa rautatientorilla klo 11.00. Se, mitä mieltä siellä ilmaistaan, vähän epäselvä, ilmaistaan kuitenkin. Paikalle odotetaan kymmeni tuhansia ihmisiä.

Tota. Kommunistit hokanneet, pieni ongelma. Koska kaikki ovat lakossa, pussit ei kulje, junat ei kulje, ratikat ei kulje, liekö taksitkin lakossa. Miten hitossa menet mielenosoitukseen kun sinne ei pääse millään, koska kaikki liikkenne on seis, koska duunarit on lakossa ? :DDDDDDDDDDDDDD

http://www.lansivayla.fi/artikkeli/318087-ay-johto-ihmeissaan-miten-lakkolaiset-paasevat-mielenilmaukseen

=DW=

• :DDDDDDDDD

• Hätä keinot keksii. Kimpakyydeillä;).

• polkupyörälläkö

Omalla tyttärellä työhaastattelu Helsingissä ko 12.30, jos ei pääse paikalle, niin tuskin saa työpaikkaa.

• Hätäkeinotkessii

Mikä se sellainen työpaikka on, jossa lakkopäivänä ovat töissä haastattelemassa?
        Son tytön mentävä jo torstai-iltana ja oltava yötä Olympiastadionin Hostellissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      78
      1076
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      38
      852
    3. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      100
      819
    4. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      34
      768
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      43
      678
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      678
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      52
      559
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      550
    9. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      52
      473
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      49
      468
    Aihe