Mitä olette tykänneet tapahtumasta?
Risut ja ruusut?
Oletteko käyneet Vanosen kesätorilla?
9
1700
Vastaukset
- 52850
Mukava tapahtuma näin kyläläisellekin.risuina hieman kova kahvin hinta ja ei haittaa vaikka muutama myyjä olisi enemmän ja pari tuntia on aika lyhyt aika käydä!aina ei tahdo keretä..ihmiset on mukavia ja auttavaisia jos jotain tarvii.
- reissulla
Kiva tapahtuma!
Samaa olen kuullut useamman kerran siitä nykyisestä kahvin hinnasta. Jonossa ja pöydissä asiaa usein muistetaan.
Välillä torilla on mukavaa musisointia ja muitakin taiteellisia tempauksia.
Hyvä se lehtien vaihtopiste.
Hyvä juttu ja tapaa ihmisiä. Pysyviä asukkaita, mökkiläisiä ja turistejakin. - mökkiläinenn
Miksiköhän Vanosen joulutoria vietetään vain tunnin verran? Ennen on majalla vierähtänyt pari tuntia.
Luulisi että asiakkaita riittää ja aikaa tulisi olla, koska pöytäpaikkoja saattaa joutua jonottamaan.- mökkiläinenn
Jotain amerikan kuvia.Miten liittyy toriin?Sairas tuo palstahäirikkö!Leksa vai kuka?
- JaanaKyrökäs
mökkiläinenn kirjoitti:
Jotain amerikan kuvia.Miten liittyy toriin?Sairas tuo palstahäirikkö!Leksa vai kuka?
Tuossahan on kylän Misteri imutettavana!!!!!!!!
- Tassi1
Paljon on Vanosen kesätorilla kahvin hinta tänä kesänä? Arvauksia!
- Rieskan_syöjä
Hyvää rieskaa saa vain Vanosen torilta.
- t.omppeli
Huono puoli on, että se on keskustan taajamasta niin kaukana. Pyörällä menee matkaan yhteen suuntaan yli kaksi tuntia. Jos sattumoisin liikkuu autolla, hyvä puoli on se, että pysäköintitilaa riittää.
- Pitää_kannattaa
Vanosen lisäksi Apajallakin tori,baari vissiin siellä tänä vuonna pirtin sijasta.Mukavia nuo sivukylien tori ja kuppilat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600