http://yle.fi/uutiset/suomeen_saapuvat_turvapaikanhakijat_saavat_yksityiset_terveyspalvelut__valtio_maksaa/8299100
Onko niin, että kun asukasluvun laskiessa yksityiset lääkäriasemat meinaa muuttaa pois seuraavaksi, saadaan ne säilymään täällä, koska maahanmuuttovirasto voi valtion rahoilla tehdä mitä haluaa?
Turvapaikanhakijat saavat mennä yksityiselle...
6
99
Vastaukset
- Mielipidee
Turvapaikanhakijoita on kohdeltu kuin arvovieraita meidän maassamme. Parasta pöytään, vaikka talon oma väki näkee nälkää. Mutta kohta siihen tulee stoppi hallituksen toimesta. Toivottavasti myös sosiaalietuuksien alentaminen onnistuu. Ei se mitään syrjintää ole. Eihän se ole sitä kenenkään muidenkaan sosiaalietuuksien kohdalla. Mamuille ja sosiaaliturva lainaperusteiseksi niin kuin opiskelijoilla on!
- Mielipidepaneeelaimia
Ei oo tulossa! Ei lahdeta ennen kuin tama maa rahat loppu sina syottaa minua pulska suomi poika et tarvi ruokaa!
- Lueskelua
Hallinto-oikeus vahvisti: Etelä-Irakista ja Kurdistanista tuleville ei myönnetä suojelua
Muutos on jo tapahtunut, ja useat palaavat Tornion kautta takaisin Ruotsiin
http://www.migri.fi/medialle/tiedotteet/lehdistotiedotteet/lehdistotiedotteet/1/0/hallinto-oikeus_vahvisti_etela-irakista_ja_kurdistanista_tuleville_ei_myonneta_suojelua_62306?language=fi
- Jarza-72
Ei jukoliste, voiko tuo olla juuri tosi! Saatana mitä toimintaa!
- 3kkjonottanut
Tutkisi ensin omat asukkaat!
- Jukolista
Tällä paikataan Kela-korvauksien menetyksiä. Kyllä veronmaksajat maksaa, vaikka itse ei hoitoa saiskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881561
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1181444Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711299- 301202
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171010Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46948- 19902
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66818- 46753