No niin kaikki pikkari runkkarit. Jos saisit valita kenen tahansa jukisuuden henkilön pikkarit, niin kenen pikkuhousuja haistelisit, maistelisit ja lopuksi runkkaisit niihin.
Itse valitsisin ehdottomasti Anne Borgströmin pikkarit varsinkin jos Anne olisi juuri ennen sitä käynyt lenkillä ja ne olisi myös hiestä märät.
Julkkiksen pikkarit
18
538
Vastaukset
Uuhh, mä haluisin tämän
https://www.youtube.com/watch?v=mAU0Np2UGBk- Siltä_näyttää___
Tod.näk. karvaton pillu tuollakin.
- EiHelvettiSentään
Miksi helvetissä haluaisin haistella jonkun paskaisia kalsareita ???????????!
- Uuuuuhj
Mä valitsen löylykauhan
- Lehmipoika
Oi oi,Miina Äkkijyrkän pöksyt olisi unelmieni täyttymys .
- Oijoi
Lenita Airiston hikiset pöksyt kiihottaa.
Kirsi Heikel ja Susanna Laine ... ai miten upeita kenkiä näkee molemmilla ja asiaohjelmatkin tulee katsottua kulli kovana kun odottaa minkälaiset kengät siellä vilahtaa.
- tuoksuttelia
Kososen Krista
Laineen Sussu
Perankosken Mari
Siinäpä muutamia - on-se-niin-söpö
Mä mistään pikkareista mitään, mut uutistenlukija Tuulia Thynell olisi kyllä suloinen nätissä puserossaan, ilman pikkareita, sheivattuna ja herttaisesti hymyillen.
- himorunkvisti
Haluisin nämä Emma Watsonin alkkarit suoraan jalasta!!!
http://www.imagefap.com/photo/1690371361/?pgid=&gid=1099194&page=0&idx=0#0 - Hikeäpukkaa
Angela Merkelin.
- Hepulikwpuli
Olisi helppo sanoa lista nimiä mutta ihmisen persoonallisuuskin vaikuttaa asiaan. Ja jos joku kiinnostaa nyt, niin huominen on eri. Ja mua ei kiinnosta kuin suomalaiset naiset.
- Aaaiiiih
Suosikkini on Tuulia Thynel. Todella söpö nainen, olisiko peräti puuma ? Maistaisin haistaisin.
- poju_lahti
Oma suosikkini on Jutta Urpilainen, upea puuma. Tunnen jo naisellisen tädinhien tuoksun....oih.....Jutta-täti...
- 446g
Arsi Harjun
Irakilaisen maahantunkeutujan matkan jälkeen
Sitte menis vielä noi lima soinin paska puheetkin samassa. - jessis
Krisse Salminen
- pers.....u
Timo Soini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2266609Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1115003Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1534769"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste573247Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1042873En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652319Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1361837- 691834
odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391714- 581575