Yksinkertainen kysymys,miksi?http://m.youtube.com/watch?v=R9hFv8y5W9Q
Seropien upeus tiedetään kouluttajien piireissä myös samoin osa ell myöntää laajaan geenipoolin parantavan koirakantaa sekä nostavan elinikää. Apula,tori ja esy:t on viime aikoina alkaneet täyttyä nimenomaan roduttomista koirista ikääntyvien paperillisten lisäksi. Luulisi arvostusta olevan enemmän ja näkyvän jopa,eikä dumpata kiertopalkinnoksi!
Suomeenkin hitaasti valunut ilmiö
3
158
Vastaukset 3
- Eivikaa
Seropeissa ei ole mitään vikaa. Vikaa on ostajissa jotka ostaa niitä sen takia että ne on halvempia. Tämmöiset sitten luopuu koiristaan herkästi ja ottaa koiria muuteskin vääristä syistä. Tonnin koiraa joutuu jo harkitsemaan enempi vaikka eipä näistäkään aina osata huolehtia. Pitää olla rotukoira ehdottomasti vaikka se vaan makaa sohvalla ja kiertää korttelin joka päivä kahdesti lenkillä.
- koiruluisja
Samalla kannalla kuin ylempi, pitäisi alkaa enemmän rekisteröimään sekarotuisiakin koiria kennelliittoon niin olisi helpompi seurata terveyttä jne, varmasti vähentäisi myös hetkenmielijohde ostoja, koska rekkaaminen maksaa niin pennun hinta kasvaa.
Itse luultavasti otan sekarotuisen, koska päätin katsella useita rotuja ja sek.rotuisia rauhassa ja päättää niistä sopivinluontoisen ja silmille nätin pennun. Sekarotuisia nyt on paljon tarjolla. Mitä pentuja olen viimeaikoina päässyt näkemään (on ollut sij. koira pennut eri ympäristössä kuin koiran oma koti) ja sekä emo että pennut vaikuttaa stressaantuneemmilta kuin ne joille pentupaikka on ollut oma koti.(ei suoraan kyllä liity tähän aiheeseen :P) - hyväluonteinen
tuo on tärkeä pointti, koiruluisija,
Minun pieni suloinen sekarotuinen narttu on saanut muutamat pennut jotka syntyneet, imetetty ja kasvatettu tässä meidän omassa keittiössä perheen suuren rakkauden keskellä. Pennuista tullut erittäin hyväluonteisia ja terveitä aikuisia koiria. Pari luovutusikäsitä pikkuista pentua nukkuu jaloissa nytkin kun tätä kirjoitan, voisin hyvään kotiin myydäkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64791
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511693Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551