Olenko ainut joka kuuntelee mielellää Martti "Huuhaa" Innasen loistavaa musiikkia? En ole törmännyt kaltaisiini.
Martti "Huuhaa" Innanen
13
3658
Vastaukset
- Gunnar
Olen digannut jo vuodesta -78 kun "huuhaarallit"
ilmestyi- ja kuuluu kokoelmaani vieläkin.
Myös Mestarin kuvallinen ulosanti on mahtavaa.
Biiseistä "yövieras" on suosikkini.- Maisteri
Ehdottomasti yksi parhaita. Pidän erityisesti Marduusialaisesta Kissantervauslaulusta. Myös "hupailu" Joe Smithistä on rautaa: "Satemetsän sate yltyi..."
- Koiravaljakko
Maisteri kirjoitti:
Ehdottomasti yksi parhaita. Pidän erityisesti Marduusialaisesta Kissantervauslaulusta. Myös "hupailu" Joe Smithistä on rautaa: "Satemetsän sate yltyi..."
Hei, saatko selvää Marduusialaisen kissantervauslaulun sanoista? Mulle on muutama kohta jäänyt epäselviksi. Olisi kiva tietää miten ne menee.
- gunnar
Koiravaljakko kirjoitti:
Hei, saatko selvää Marduusialaisen kissantervauslaulun sanoista? Mulle on muutama kohta jäänyt epäselviksi. Olisi kiva tietää miten ne menee.
jo vain. Mikä kohta jäi epäselväksi?
- Koiravaljakko
gunnar kirjoitti:
jo vain. Mikä kohta jäi epäselväksi?
Marduusian markkinoilla kulkukissat tervataan, Mardusian markkinoilla takkuturkit ????????.
Anna suti ??????????, anna suti Petruska.
Huis huis ?????????? , tervaa koko mirjuska.
Kiitokset oi Gunnar vierasmaalainen!
- Ja kautta Huittisten
Kuuluu hirveä ryske varstojen.
- siitä poikki vaan lähde mui...
Onks kellään innasen vanhaa kasettia "perseensuti", josta löytyvät mm. kappaleet kikkelinnäyttäjänlaulu ja hatullinen paskaa
- Koiravaljakko
Mitä äänitteitä on ylipäänsä kaupoista saatavilla? Sain joululahjaksi tänä vuonna ilmestyneen "Hitit", mutta muut biisit mitä mulla on olen nauhoitellut sieltä täältä. Alkuperäinen materiaali kiinnostaisi.
- ...........
Minäkin kuuntelen mielelläni huuhaata.On yksi cd:kin. Kumiteräsaappaat on myös hyvä biisi.
- RKJ
Vallan mainio mies on Huuhaa-setä. Kannattaa tsekata myös Innasen nimettömänä tekemä Levynhävittäjät-kasetti. Suurin osa biiseistä löytyy Poptorin Hävyttömät-kokoelmilta.
- Anonyymi
https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__S(marduusialainen) f:7__Orightresult__U?lang=fin&suite=cobalt jos jollain on sanoissa epäselvyyttä tuossa nuotissa ne on
- Anonyymi
Kuka lienee tuo eläväinen laulajatyttö tuossa etummaisena ?
https://www.youtube.com/watch?v=s4nVtyvilgQ
... vastatkaa jos joku tietää ... kovasti (nuoren) näyttelijä Heidi Krohnin
näköinen !!!
Mutta eipä taida olla, koska Heidi oli tuolloin jo n. 46 vuotias.
- Anonyymi
Minä myös ja muutenkin kaikenlaista mm. M.A Nummista !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992