Olenko ainut joka kuuntelee mielellää Martti "Huuhaa" Innasen loistavaa musiikkia? En ole törmännyt kaltaisiini.
Martti "Huuhaa" Innanen
13
3977
Vastaukset
- Gunnar
Olen digannut jo vuodesta -78 kun "huuhaarallit"
ilmestyi- ja kuuluu kokoelmaani vieläkin.
Myös Mestarin kuvallinen ulosanti on mahtavaa.
Biiseistä "yövieras" on suosikkini.- Maisteri
Ehdottomasti yksi parhaita. Pidän erityisesti Marduusialaisesta Kissantervauslaulusta. Myös "hupailu" Joe Smithistä on rautaa: "Satemetsän sate yltyi..."
- Koiravaljakko
Maisteri kirjoitti:
Ehdottomasti yksi parhaita. Pidän erityisesti Marduusialaisesta Kissantervauslaulusta. Myös "hupailu" Joe Smithistä on rautaa: "Satemetsän sate yltyi..."
Hei, saatko selvää Marduusialaisen kissantervauslaulun sanoista? Mulle on muutama kohta jäänyt epäselviksi. Olisi kiva tietää miten ne menee.
- gunnar
Koiravaljakko kirjoitti:
Hei, saatko selvää Marduusialaisen kissantervauslaulun sanoista? Mulle on muutama kohta jäänyt epäselviksi. Olisi kiva tietää miten ne menee.
jo vain. Mikä kohta jäi epäselväksi?
- Koiravaljakko
gunnar kirjoitti:
jo vain. Mikä kohta jäi epäselväksi?
Marduusian markkinoilla kulkukissat tervataan, Mardusian markkinoilla takkuturkit ????????.
Anna suti ??????????, anna suti Petruska.
Huis huis ?????????? , tervaa koko mirjuska.
Kiitokset oi Gunnar vierasmaalainen!
- Ja kautta Huittisten
Kuuluu hirveä ryske varstojen.
- siitä poikki vaan lähde mui...
Onks kellään innasen vanhaa kasettia "perseensuti", josta löytyvät mm. kappaleet kikkelinnäyttäjänlaulu ja hatullinen paskaa
- Koiravaljakko
Mitä äänitteitä on ylipäänsä kaupoista saatavilla? Sain joululahjaksi tänä vuonna ilmestyneen "Hitit", mutta muut biisit mitä mulla on olen nauhoitellut sieltä täältä. Alkuperäinen materiaali kiinnostaisi.
- ...........
Minäkin kuuntelen mielelläni huuhaata.On yksi cd:kin. Kumiteräsaappaat on myös hyvä biisi.
- RKJ
Vallan mainio mies on Huuhaa-setä. Kannattaa tsekata myös Innasen nimettömänä tekemä Levynhävittäjät-kasetti. Suurin osa biiseistä löytyy Poptorin Hävyttömät-kokoelmilta.
- Anonyymi
https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__S(marduusialainen) f:7__Orightresult__U?lang=fin&suite=cobalt jos jollain on sanoissa epäselvyyttä tuossa nuotissa ne on
- Anonyymi
Kuka lienee tuo eläväinen laulajatyttö tuossa etummaisena ?
https://www.youtube.com/watch?v=s4nVtyvilgQ
... vastatkaa jos joku tietää ... kovasti (nuoren) näyttelijä Heidi Krohnin
näköinen !!!
Mutta eipä taida olla, koska Heidi oli tuolloin jo n. 46 vuotias.
- Anonyymi
Minä myös ja muutenkin kaikenlaista mm. M.A Nummista !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1042695Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma212682Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne442566Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv742411PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist332320Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest102264Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki42033Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k771898Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1961772- 1341685