Martti "Huuhaa" Innanen

Koiravaljakko

Olenko ainut joka kuuntelee mielellää Martti "Huuhaa" Innasen loistavaa musiikkia? En ole törmännyt kaltaisiini.

13

4009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gunnar

Olen digannut jo vuodesta -78 kun "huuhaarallit"
      ilmestyi- ja kuuluu kokoelmaani vieläkin.
      Myös Mestarin kuvallinen ulosanti on mahtavaa.
      Biiseistä "yövieras" on suosikkini.

• Maisteri

Ehdottomasti yksi parhaita. Pidän erityisesti Marduusialaisesta Kissantervauslaulusta. Myös "hupailu" Joe Smithistä on rautaa: "Satemetsän sate yltyi..."

• Koiravaljakko
        Maisteri kirjoitti:

Ehdottomasti yksi parhaita. Pidän erityisesti Marduusialaisesta Kissantervauslaulusta. Myös "hupailu" Joe Smithistä on rautaa: "Satemetsän sate yltyi..."

Hei, saatko selvää Marduusialaisen kissantervauslaulun sanoista? Mulle on muutama kohta jäänyt epäselviksi. Olisi kiva tietää miten ne menee.

• gunnar
        Koiravaljakko kirjoitti:

Hei, saatko selvää Marduusialaisen kissantervauslaulun sanoista? Mulle on muutama kohta jäänyt epäselviksi. Olisi kiva tietää miten ne menee.

jo vain. Mikä kohta jäi epäselväksi?

• Koiravaljakko
        gunnar kirjoitti:

jo vain. Mikä kohta jäi epäselväksi?

Marduusian markkinoilla kulkukissat tervataan, Mardusian markkinoilla takkuturkit ????????.

Anna suti ??????????, anna suti Petruska.

Huis huis ?????????? , tervaa koko mirjuska.

Kiitokset oi Gunnar vierasmaalainen!

• Ja kautta Huittisten

Kuuluu hirveä ryske varstojen.

• siitä poikki vaan lähde mui...

Onks kellään innasen vanhaa kasettia "perseensuti", josta löytyvät mm. kappaleet kikkelinnäyttäjänlaulu ja hatullinen paskaa

• Koiravaljakko

Mitä äänitteitä on ylipäänsä kaupoista saatavilla? Sain joululahjaksi tänä vuonna ilmestyneen "Hitit", mutta muut biisit mitä mulla on olen nauhoitellut sieltä täältä. Alkuperäinen materiaali kiinnostaisi.

• ...........

Minäkin kuuntelen mielelläni huuhaata.On yksi cd:kin. Kumiteräsaappaat on myös hyvä biisi.

• RKJ

Vallan mainio mies on Huuhaa-setä. Kannattaa tsekata myös Innasen nimettömänä tekemä Levynhävittäjät-kasetti. Suurin osa biiseistä löytyy Poptorin Hävyttömät-kokoelmilta.

• Anonyymi

Kuka lienee tuo eläväinen laulajatyttö tuossa etummaisena ?

https://www.youtube.com/watch?v=s4nVtyvilgQ

... vastatkaa jos joku tietää ... kovasti (nuoren) näyttelijä Heidi Krohnin
        näköinen !!!

Mutta eipä taida olla, koska Heidi oli tuolloin jo n. 46 vuotias.

• Anonyymi

Minä myös ja muutenkin kaikenlaista mm. M.A Nummista !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      172
      10442
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      55
      2843
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      82
      2578
    4. 86
      2422
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      149
      2152
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      244
      1988
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1431
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1415
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      121
      1225
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      34
      883
    Aihe