Moikka!
Eli mä kysysisin onko mahdollista hankkia 3500€ 280 päivässä? Olen siis 15-vuotias joten mulla ei ole tuloja kun ei ole töitä. Onko teillä jotain vinkkejä miten tällaisen rahasumman saisi kasaan. Tossa laskeskelin että joka päivä pitäis saada noin 12,5€ että sais tollasen summan kasaan 280 päivässä. Isovanhemmille siivoaminen ei ole mahdollista enkä kotitöistä saa minkäänlaista maksua. Onko mitään vinkkejä mistä tän ikäinen sais töitä ku muutenki työt niin vähässä nyt. Asun siis pääkaupunkiseudulla jos jotakin kinnostaa.
Ois mukavaa jos joku vastais!:)
ONKO MAHDOLLISTA??
moikaikkiheippa
2
190
Vastaukset
- 13vuotias
SAMA ONGELMA kaipaisin nimittäin itsekin rahaa
- Jokerihaha
Toki on mahdollista mutta se riippuu siitä ooksä aikuinen vai et.... Mut joka tapauksessa tässä ajassa voisi jopa säästää 5000€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15011392- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565874Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1614704- 144648
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324321Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844183- 843477
- 803230
- 481741