Moikka!
Eli mä kysysisin onko mahdollista hankkia 3500€ 280 päivässä? Olen siis 15-vuotias joten mulla ei ole tuloja kun ei ole töitä. Onko teillä jotain vinkkejä miten tällaisen rahasumman saisi kasaan. Tossa laskeskelin että joka päivä pitäis saada noin 12,5€ että sais tollasen summan kasaan 280 päivässä. Isovanhemmille siivoaminen ei ole mahdollista enkä kotitöistä saa minkäänlaista maksua. Onko mitään vinkkejä mistä tän ikäinen sais töitä ku muutenki työt niin vähässä nyt. Asun siis pääkaupunkiseudulla jos jotakin kinnostaa.
Ois mukavaa jos joku vastais!:)
ONKO MAHDOLLISTA??
moikaikkiheippa
2
182
Vastaukset
- 13vuotias
SAMA ONGELMA kaipaisin nimittäin itsekin rahaa
- Jokerihaha
Toki on mahdollista mutta se riippuu siitä ooksä aikuinen vai et.... Mut joka tapauksessa tässä ajassa voisi jopa säästää 5000€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392