mun langattoman modeemin pohjassa on vaikka kuinka niitä salasanoja, on mac, wlan jne avainta, mutta mikä näistä täytyy syöttää kännykkään että pääsee nettiin ? ja mistä lähtien ? pelkät numerokirjainsarjat vai myös wan-mac 938948jkfjh349 ??
tai serial number ... jne.. mikä niistä on salsana ? en muista enää, vanhassa kännykässä oli helpompaa kokeilla ja kirjotella noita ja löysinki lopulta sen oikean, nyt en vaan muista mikä se noista oli..
mikä näistä on salasana-avain
avutonpeelo
10
122
Vastaukset
Käyttöohjeissa lukee mikä se on asennuksen jälkeen ja sen voi sitten vaihtaa sopivaksi.
- sholom
Laita kaikki mitä löydät ja erottelet ne kauttaviivalla (/)
Värkki löytää oikean ittekseen.- tarkennan_ohjetta
Joopa, laita siihen WLAN-avain kenttään myös syntymäaikasi, kotiosoitteesi, tietokoneesi merkki, äitisi tyttönimi ja kultakalasi nimi kauttaviivalla erotettuna.
- justuuudenvaihtanut
Langallinen modeemi osaa itse tehdä WLAN verkon siinä samalla ja sen käyttöönottoon vaadittava Key salasana löytyy pakkauksesta ja laitteesta. Sen voi vaihtaa itse myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174056
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231127- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 103845
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810