*Tätä emme vertaa toimintasuunnitelmassa asetettuihin tavoitteisiin.
Jäsenmäärä on edelleen laskussa. Trafin virkamiehet ovat ottaneet liiton mukaan työhönsä, tosin liitto ei siihen oikein kannanottoja enempää osallistua koska se ei tuota vastikkeetonta ja varmaa rahaa.
Painopiste toiminnassa on tekemisen sijaan strategian kirjoittamisessa edellisten vuosien tapaan. Sääntömääräinen kokous pidetään syksyllä jossa puuhastelua voi kommentoida jos ilkeää. Toiminnan alasajossa on vuorossa yksi liiton Lehti. Opiston osalta katsotaan eteenpäin kun taakse ei kehtaa. Toiveikkaasti.
Verkkareita on muutama teetetty ja teetetään lisää kunhan kiireiltä keritään. Muiden tekemisiä on useamman kerran kommentoitu ja ollaan painettu tykkää nappia sille pelasta malmi jutulle.
Lahjaksi saatu nettisivusto on ajettu läpi google translaattorin ja hyvää tuppaa tulemaan, sanoi yksi saksalainen. Työryhmiä on perustettu suunnittelemaan sitä ja tätä. Jäsenistön panosta odotetaan jotta suunnitelmille saataisiin aikaan tavoitetiloja joihin tähdätä. Paperilla tai virtuaalisesti.
2016 toimintasuunnitelma on puoliksi tehty. Rahat on, vain toiminnan osuus puuttuu, pl. strategiatyö joka jatkuu.
Kaikki mahdolliset yhtymäkohdat todellisuuteen ovat puhdasta sattumaa, samoin kuin niiden mahdollinen puute.
TIEDOTE: katsaus kuluvaan vuoteen.*
parodia
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244