Millainen paikka kalliokatu on? kotkansaari

kiiranrn

Millaista porukkaa asuu?

22

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just_joo

Kuvitteletko todella saavasi tältä keskustelupalstalta kysymykseesi vastauksen?

• Klani

Kalliokadulla asuu oikein hienoa ja sivistynyttä porukkaa.Rauhallinen alue johtuen
      siitä,että on osaketaloja ja niissä on aktiivisia hallituksen jäseniä jotka pitävät
      huolta niin taloista kuin myös ympäristöstä!

• Inkeroinen

Onkos Hovila rauhallinen alue, ja onko ne vanhat kerrostalot siellä vuokrataloja?

• muutin-pois

Hirveitä kaupungin vuokrataloja. Tuulikinkadun baarissa ryystävät korvauksensa kepuna helttaansa. Oikea spugen paratiisi.

• turnipshi

Huvi....eiku Hovilan touhuja:
        www.youtube.com/watch?v=_61kXH0gl1g

• idänihmeet
    • Onko-muitakin

Siellä näkyy asustelevan Suomi24 Karavaanarit palstallakin "Joksuna" kirjoitteleva sekopää Jokinen.

• Ohhohhosta

• Kriminaalit

Onkohan siel Kotkassa ne kaks kovaa (ei jaksa nimiä muistaa) vapaina vai lusimassa? Huumekauppaahan ne pyörittää, jos vapaina ovat.

• värikästäporukkaa

Kotka tämä suomen mokadisunakin tunnettu kansainvälinen kaupunki, on vertaansa vailla.

On selvää että kotka pääsee muuttotappiokuntastatuksesta eroon jo tänävuonna.
      Kotkaan on saapumassa suuri joukko yrittäjähenkistä kansainvälistä moniosaajaa, vilkastuttamaan kotkan jo ennestään laajaa kulttuuri tarjontaa.

Uusia herkkuravintoloita kotkaan on tulossa varmastikin lisää.
      http://dailyspot.blogg.no/1411502711_mattilsynet__funnet_s.html

Kotka on myös kuuluisa osaavasta hallinnosta.
      Siellä ei hitaita hyvällä katsella, edes terävimmässä kärjessä, vaan etanat syödään. Eikä niitä popsita vain kohdalle osuessa, vaan etanoiden etsintään käytetään paljon aikaa ja varojakin tarvittaessa.

Myös kotka on urheilukaupunki jos mikä. Esimerkiksi tavastilan urheilukenttää varmaan jäädytetään jo, ainakin jotkut luottamushenkilöt ovat asiasta tohkeissaan.

Naapurikunnista saattaa joku huudella kun kotkassa töissä ollessa olisi pitänyt tomia työnantajan ohjeiden mukaan. Kyllähän sellaisesta suuttua kannattaa.

Kotka on myös yrittäjätutkimuksissa menestynyt , myönteisyytensä vuoksi ihan kärkisijalla. Heti kärjen takana jaetulla sijalla 158
      http://www.yrittajat.fi/File/0d8541be-5b7a-4389-9c60-705d5d410a2c/ELPO_SY_2014.pdf

Kotkan suosituimmat asuinalueet kuten Karhuvuori, Hovinsaari, Ristinkallio ovat menestyneet myös suomalaisvertailuissa vertaansavailla.
      http://www.kymensanomat.fi/Online/2013/06/17/Hovinsaari ja Karhuvuori maksuhäiriöalueiden kärkeä - katso täältä muutkin alueet/2013315889191/4

Kovaa kuin kallio on kaikki kotkan polut.

Sitten perinteinen tietokipailukysymys tähän loppuun.

Kotkan kapungintalo sijaitsee sattuvasti:
      A: Pissataan Kadulla?
      B: Virtsataan Kadulla?
      C: keltakalliolla?
      D: Kustaan kadulla?
      E: jollakin muulla, millä? _____________________
      F: Kotkassa ei ole kupungintaloa
      G: Mikä v:tun kotka?

• pois-muuttanut

Kalliokatu 4. Talo täynnä kyttääviä mummoja -ja pappoja. Muutama ryssän reppana. Heippalaput tulee äkkiä tutuksi. En suosittele!

• Naapuristosta

Varokaa sellaisella asuntoautolla, jossa keulaosa on harmaa ja sivut ja perä valkoiset tummanharmailla koristerannuilla, liikkuvaa pervoa. Ainakaan Hovilassa lapsia ei pitäisi laskea pimeällä yksin ulos.

• PalstavahtiJoksu

Reino se on Lukkarinkadulta,tiedän Reino on. Rumatikki hyvä ilmapuhallin

• Runkkari_Joksu

On kova ikävä Peppua . Jouduin jo kädelläni kaipaamaan persettä

• Tyäeläkeläinen

Passaisiko minun peppuni . Olen ainakin tottunut sitä jakamaani ainoastaan kahdelle, sotilaille ja siviileille. Olen ollut aika tarkkaa hanuristani

• Ptruu_takaisin

• Joksu_fani

Hakusessa h mies kimpparunkkailuun.Jos kiinostuit ota yhteyttä.Feikit voi jättää vastaamatta
      T.Hyvä Runkkari

• Joksu-fanit

Reino on se Lukkarinkadulta,tiedän Reino on. Rumatikki hyvä ilmapuhallin

• Kankimiäs

Eiks Reinohöpöttäjä Joksu ota kantaa rumatikkiin. Lauleskele vaan kivoja lauluja Rakkaastaan Reinostaan.

• Peppuhöpöttäjä_Joksu

Käsipelillä pidän itseni lämpöisenä,Olen taas kovassa iskussa valmis alkamaan peppuhöpötystäni palstalla. Olen taas löytänyt kivan uuden sanan itselleni, enkä malta lopettaa,Viinaakin on eilisestä jäljellä, Tiedä vaikka tekisin kivan sanoituksen kullastani

• Anonyymi

bv ggggggrt ggg bgbggf g

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe