Iivedellä kuulemma lahdataan ihmisiä , ei hyvää mainetta Iisvedestä . Olen entinen ja kauan sitten asunut Iisvedellä jopa ollut tukinuitossa aikanaan siellä , mihin maailma menee kun ei kuria löydy , jonnii joutavat nuoret tekee mistä joskus joutuvat kärsimään ja elämä on pilalla , kun sossu pitää huolta näistä nuorista ei niistä tule koskaan kunnon veronmaksaja ja kaiken lisäksi pelkäävät työntekoa . EI HYVÄLTÄ NÄYTÄ
iisvesi pelottavapaikka
7
878
Vastaukset
- pultzari
mikäs täällä pelottaa? rauhallinen paikka ja lähikauppakin löytyy, ei valittamista! puleja sais olla tosin enemmän
- papparainen11
Onkos jo kaikki iisvetiset lahdattu,kun ei oo uusia tekstejä tällä palstalla.
Entinen iisvetinen - lahtaaminenloppunut
Nykyisin on rauhallista. Lahtaaminen on entisajan termi kun punikkeja lahdattiin kun eivät olleet riittävän isänmaallisia ja unelmoivat neuvostojärjestelmän luomisesta myös Suomeen. Mikä tietysti onkin ollut aivan oikein että, heille annettu opetus sekä kyyditetty rajalle. Eikä heidän kieroutuneisuuteensa vaikuttanut alkoholi eikä kotikasvatus, vaan joku muu outo mielenhäiriö, mutta keinot siihen olivat kyllä tepsivät.
- Koti-ikävää
Vieläkö muuten on Iisvedellä se sininen päiväkoti? Olin siellä lapsena hoidossa. Oli silloin viihtyisä, turvallinen ja kodikas tunnelma, jonka taitavat hoitajat saivat luotua. Nyt asun kaukana entisistä kotikonnuistani ja vaikka pahaa puhutaan, niin Iisvesi on ainakin ollut hyvä paikka elää..
- Koti-ikävää
Onko Kolikkoinmäki vielä asumiskunnossa vai onko autioitunut? Voiko sinne mennä vapaasti valokuvaamaan miljöötä? Tietääkö kukaan?
- Junantuomaäijä
En tunne tarkemmin Iisveden asioita mutta sen tiedän ettemme asu Neuvostoliiton (ent) tai Pohjoiskorean kaltaisissa olosuhteissa joten kuvaaminen onnistuu ainakin miljöön osalta.
- Eitarviipelätä
Vanha päiväkoti ei ole enää toiminnassa. Uusi päiväkoti rakennettu koulun yhteyteen. Kolikkoinmäki edelleen asuinkäytössä. Rauhallista on nykyisin asua iisvedellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089