Kertokaahan mielipiteitä dysfasialasten perheille suunnatuista kursseista. Missäpäin järjestetään,millaista sielä on? Täytyykö itse osallistua kustannuksiin miten?
Sopeutumiskurssilla olleet
3
690
Vastaukset
- Äittä
joku vuosi sitten Turussa Suvituulessa n. viikon (5 tai 6 pv) sopeutumisvalmennuskurssilla. Siellä oli päivisin keskusteluja ym vanhemmille ja samanaikaisesti lapsille (dysfaatikot sisarukset) omaa ohjelmaa. Kivaa oli, vaikka vanhempien vapaailtaa ei järjestettykään :-). Muistaakseni kurssi oli maksuton; joko Kela tai joku muu maksoi. Edellytyksenä oli kai se, että saa hoitotukea.
Mikäs siellä oli ollessa. Kotitöistä ei tarvinnut huolehtia viikkoon. Ehdittiin olla koko perhe yhdessä iltaisin ja samalla sai vaihdettua ajatuksia toisten vanhempien kanssa kun huoneetkin olivat samalla käytävällä. - Äittä
Katso www.stroke.fi -sivuilta esim. http://www.stroke.fi/dys_sopeutumis.html
- ensimmäinen
Kiitos vastauksestasi. Asia on vielä niin uusi etten edes oikein ole osannut ottaa asioista selvää,aina jää jotain kysymättä. Mutta mielenkiinnolla kuulisin ajatuksia lisää:-) Hauskaa joulun odotusta kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510