Joo siis mulla on ongelma. Kun oon ihastunu yhteen tyyppiin ja sain just tietää et se on erittäin kiinnostunu yhestä toisesta. Haluaisin vaan että en ois enää ihastunu, koska kohta se mun ihastus on sen yhen tyypinkaa jo yhes ja sitten mua surettaa vielä enemmän kuin nyt. Ni jos josku tietää miten voi ns. lopettaa ihastumisen ni voisko kertoo.
Miten lopettaa ihastuminen?
Toivotontyttö
1
73
Vastaukset
Nopein keino on kuolla.
Saattaa myös auttaa, jos alat vihata koko tyyppiä, tai muutut täysin väliinpitämättömäksi koko ihmiskuntaa kohtaan.
Ai ei kelpaa? No, ajan kanssa lähtee...
(myös uuden ihastuksen löytäminen auttaa, mutta se ei välttämättä onnistu. Yritä keskittää positiivisia ajatuksia ja fantasioitasi johonkuhun, johon sinulla saattaa olla mahdollisuus)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4651351- 641126
- 61852
- 61815
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18757Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100723- 72704
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681- 30677
- 62664