En ole ylpeä

665

Jos minut ja kirjoitukseni on tunnistettu suomikaskneljä palstalla

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalaene

Mitä kirjoitat tuhmia. Hyi sua! :) mä oon tooosi ylpee kaikesta mitä mä tänne laitan ja joo onhan tää tosille tosi paikka mut mulle vaan kirjoitusalusta. Tosi asiat on tiedostettu. Tää oikeesti vähä. Pellepaikka mun mielest.

• 665klunks

En kirjoita enään minkäänlaista

• mustamaija89

perskele mä niin alistan miähet.

• entunnistanut

Ei tarvii hävetä.

• Kuussataakuusytviis

Irl kuuluisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tuksu pakenee poliisia!

Tuksu on kaapannut lapsensa, jonka huoltajuuden hän menetti ja pakenee poliisia ilmeisesti Veijo Lallin kanssa. Lalli myi vastikään Loviisasta talonsa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      4967
    2. Iik! Suosikkijuontaja Vappu Pimiä jakoi hyytävät kuvat lomareissulta: "Sydän meinas pysähtyä..."

Yksi Suomen suosituimmista juontajista, Vappu Pimiä, on jakanut kuvia etelän lomaltaan. Pimiä on lähtenyt lomareissulle juuri ennen uuden Tanssii Täht
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      2793
    3. Martina neljäs sija

Eiköhän kaikki onnitella upeasta suorituksesta ,omassa sarjassa neljäs sija 💯hienoa Martina 🇫🇮👌💯
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      2686
    4. Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!

Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2166
    5. Miksi sinä tykkäät minusta

Syitä tykkäämiseesi? Vastaa kuin omalle kaipauksen kohteellesi.
      Ikävä
      92
      1384
    6. Rakastan sut ja sua

Oma turvallinen nallekarhuni. Kivaa alkavaa viikkoa parhaalle toivottaa se susta hehkuva..
      Ikävä
      152
      1175
    7. Miksi ihmiset katsovat Salkkareita?

Miksi ihmiset katsovat Salkkareita? Onko syynä aina uudet julkkisnäyttelijät, kuten Esko Eerikäinen tai Konsta Hietanen vai dramaattiset juonenkuviot
      Julkkikset
      42
      1161
    8. Voit oikeasti unohtaa minut

nainen. Olen niin väsynyt ja aikaansaamaton. Ei minusta ole kuin uninalleksi korkeintaan töiden jälkeen. Enkä edes ole niin tuuheakarvainen kuin kaupa
      Ikävä
      47
      997
    9. Helsingin Sanomat harjoittaa kansalaistemme harhauttamista?

Suomalainen media on lietsonut sotapelkoa meihin propagoivalla manipulaatiolla --- Helsingin Sanomat on merkittävä manipulaattori [Tämän vastinkirjoi
      Maailman menoa
      345
      930
    10. Hyvää yötä Hoo

Naiselle. Rakastan sinua ❤️❤️❤️ Terv: vaikeatapaus
      Ikävä
      65
      888
    Aihe